BOROVEC 2017/2018   (Autobus)

Borovec predstavlja najstariji ski centar Bugarske i nalazi se na obroncima planine Rila. Od Sofije je udaljen 70-ak kilometara.  Od podnožja, do staza na vrhu stiže se gondolom i ski liftovima. Skijašima su na raspolaganju oko 15 staza koje su prilagođene kako za početnike tako i za one iskusnije.Borovec raspolaže i mnogobrojnim restoranima, tavernama, diskotekama, prodavnicama...

Cenovnik

U ukupnoj ceni aranžmana iskazanoj u tabeli su sadržani administrativni troškovi, troškovi rezervacije i ako su predvidjeni programom, troskovi transfera.
Cene aranžmana po osobi izražene u evrima (€)
Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Boravak od 8 dana / 7 noćenja/ sa uslugom po izboru
    • Boravišnu taksu
    • Uslugu asistencije lokalnog predstavnika agencije inopartnera (na engleskom jeziku) za vreme boravka.Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner BON-TOUR Ltd 109 A Tsar Osvoboditel blv,Varna, 9000, Bulgaria.
    • Troškove organizacije putovanja.
  • Nije uključeno u cenu

    • Vanlinijski prevoz autobusom
    • Ski usluge
    • Međunarodno putno osiguranje
    • Individualne troškove, usluge koje nisu predviđene programom i druge ne pomenute troškove

Program putovanja

  • Program putovanja:

    • 1. dan – smeštaj u hotel u vreme određeno po hotelskim pravilima. Noćenje. 2. dan – 7.dan – boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Noćenje. 8. dan – napuštanje hotela do vremena određenog po hotelskim pravilima.
  • USLOVI PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke BANKE INTESA za efektivu, na dan uplate.
  • NAČIN PLAĆANJA:

    • (Osim za polaske 23.12; 30.12. i 06.01. za koje se prilikom rezervacije uplaćuje kompletan iznos paket aranžmana predviđen važećim programom putovanja i cenovnikom).Celokupan iznos aranžmana do 12 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditnih kartica INTESA BANKE ili VISA, MASTER i DINA kreditnih kartica Komercijalne banke isključivo u agenciji Argus Tours, ili 40% cene aranžmana po osobi prilikom rezervacije, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije do 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do pune cene aranžmana u 3 jednake mesečne rate bez kamate - čekovima građana koji se deponiju prilikom rezervacije, ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podležna je promeni.
  • AUTOBUSKI PREVOZ

    • Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) se obavlja na relaciji Beograd – Borovec – Beograd, direktno ili uz odgovarajući transfer Sofija – Borovec – Sofija, u saradnji sa organizatorom prevoza agencijom Duga Travel, u zavisnosti od prijavljenog broja putnika.
      NAPOMENA: U slučaju nedovoljnog broja putnika po predviđenom polasku, moguće je spajanje sa putnicima na destinaciji Bansko. U slučaju da se prevoz obavlja u saradnji sa drugom agencijom postoji mogućnost promene mesta polaska o čemu će putnici biti blagovremeno obavešteni, a najkasnije dva dana pre predvidjenog polaska.
      Datum polaska autobusa je dan ranije u odnosu na početak aranžmana i naznačen je za svaku smenu u tabeli kao polazak autobusa.
      - iz NOVOG SADA u 19.00 h - kod restorana Knin kod sajma - doplata 1.500 DIN (isključivo predstavniku) Minimalan broj putnika za realizaciju transfera iz Novog Sada je 6 putnika, u slučaju manjeg broja prijavljenih putnika cena transfera se uvećava.
      - iz BEOGRADA, u 21.00 h sa parkinga sportskog centra Milan Gale Muškatirović-bivši 25. Maj na Dorćolu. O prevozniku, putnici koji koriste autobuski prevoz biće obavešteni dva dana pre predvidjenog polaska.
      Povratak iz Boroveca poslednjeg dana smene od 17.00 h po lokalnom vremenu, po dogovoru sa predstavnikom. Molimo putnike koji ne ulaze u Beogradu da o tačnom vremenu sastanka kontaktiraju agenciju dva dana pred put.
      Predviđen raspored privremenog zaustavljanja: - motel Happy Stars - Dimitrovgrad (pauza oko 30 minuta).
      CENA PREVOZA: 50 € u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke BANKE INTESA za efektivu, na dan uplate.
      Način plaćanja prevoza: prilikom rezervacije gotovinski, platnim karticama. Minimalan broj putnika za realizaciju prevoza je 35 putnika, u suprotnom krajnji rok za obaveštavanje o otkazu prevoza je najkasnije 5 dana pre datuma polaska.
      VAŽNO: Autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
      Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum jednu torbu srednje veličine i ski opremu po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici nose previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
      Raspored sedenja u prevoznom sredstvu određuje se kompijuterski u zavisnosti od kapaciteta i tipa istog.
  • OSIGURANJE:

    • Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja u agenciji u iznosu od 896 din, sa osiguranom sumom do 25.000 EUR, od čega je osigurana suma samo za ski rizik – rekreativno skijanje - 5.000 EUR, za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji, bez ograničenja starosnih granica u vidu medicinske asistencije po uslovima Uniqa osiguranja (ul. Milutina Milankovića 134, 11000 Beograd) – osnovno osiguravajuće pokriće sa uključenim pokrićem za rekreativno bavljenje skijaškim sportom uz isključenje svih obaveza osiguravača usled osiguranikovog bavljenja rizičnim i opasnim aktivnostima ili sportovima, u skladu sa članom 6 uslova Uniqa osiguranja (obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u uslovima Uniqa osiguranja, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana). U slučaju zdravstvene intervencije, pozvati broj 011/36 36 955 centra za pomoć Uniqa osiguranja.
      Putno osiguranje se preporučuje za ulazak na teritoriju zemalja EU, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju istih.
  • CENA SKI PASS-a:

    • U pretplati - 170 € (6 dana za odrasle sa uključenim ski boxom za sopstvrnu opremu) i 100 € (6 dana za decu od 7 do 12 godina sa uključenim ski boxom za sopstvrnu opremu), plaća se u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke BANKE INTESA za efektivu na dan uplate, najkasnije do 15 dana pre početka aranžmana.
  • POPUSTI I DOPLATE

    • POPUSTI ZA DECU U HOTELIMA- se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi i navedeni su u tabeli programa putovanja. U nekim hotelima postoji mogućnost određenog popusta za dete koji se primenjuje u pratnji jedne punoplatežne osobe u sobi i radi se isključivo na upit!
      NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
      Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 50-90 % od ukupne cene aranžmana i radi se isključivo na upit!!!
      Treća osoba se može smestiti u dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajem u svim hotelima u kojima je za istu naznačena cena.
  • VAŽNA NAPOMENA:

    • Hotelski smestaj se radi isključivo na upit, sa odgovorom u roku od oko 2-3 radna dana od dana rezervacije (ne računajući subotu i nedelju).
      Promena datuma putovanja, promena hotela, promena broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora) kao i tipa smeštajne jedinice smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza i obavezna je korekcija postojećeg ugovora a shodno tome i cene aranžmana po trenutno važećem cenovniku.
      Kod hotela gde je obavezna doplata za svečanu Božićnu večeru (u smeni od 23.12. – 30.12.) i svečanu Novogodišnju večeru (u smeni od 30.12. – 06.01.) doplata se vrši u agenciji najkasnije uz isplatu pune cene aranžmana, u dinarskoj protivvrednost.
      U slučaju ranijeg napuštanja smeštaja ne postoji mogućnost bilo kakve refundacije, a prema pravilima hotela!
      POŠTOVANI PUTNICI OBAVEŠTAVAMO VAS, DA SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, PROSLEĐUJU SE INO PARTNERU BEZ ODLAGANJA U PREDVIĐENIM ROKOVIMA. OTKAZ REZERVACIJE ZA HOTEL RILA PODLEŽE TROŠKOVIMA OTKAZA U IZNOSU OD 100% OD CENE ARANŽMANA UKOLIKO SE ARANŽMAN OTKAŽE 20 – 0 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA, A PREMA UGOVOROM PREDVIDJENIM USLOVIMA HOTELA..
      FIRST i LAST MINUTE ponude - Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatile aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni.
  • NAPOMENE:

    • Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje, noćenje sa doručkom, polupansion ili All inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana.
      Programom predviđene usluge (noćenje, noćenje sa doručkom, polupansion ili All inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel, do trenutka napuštanja hotela(sobe), a prema hotelskim pravilima.
      U sobe se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a sobe se napuštaju poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 10.00h iziskuje dodatna plaćanja, koja se vrše direktno na recepciji hotela.
      Hoteli u Bugarskoj su kategorisani po odluci lokalnih nadležnih organa.
      Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružaoca usluga, kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.
      Oznaka kategorije hotela u programu je zvanična, i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.
      Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Kvantitet i izbor hrane, zavisi od kategorije hotela.
      Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne bude u funkciji usled objektivnih okolnosti na sta organizator ne može imati uticaja.
      U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola/ samoposluživanja postoji mogućnost da se, usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola.
      Pomoćni ležaj u gotovo svim hotelima u Bugarskoj je sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja.
      All inclusive koncepti su isključivo informativnog karaktera, prosleđeni organizatoru putovanja od strane hotela i shodno tome hotel zadržava pravo izmene pojedinih stavki na šta organizator putovanja ne može imati uticaja.
      Vreme rada klima uredjaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
      U hotelima se peškiri menjaju jedan do dva puta u toku smene.
      U Bugarskoj je praksa da se hleb konzumira više u obliku tosta nego u svežem obliku.
      VAŽNO : Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotele!
      Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji koji pružaju uslugu asistencije i od kojih se po potrebi može zatražiti pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja.
      Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu TAX FREE, pa Vas molimo da to imate u vidu.
      Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
      Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
      Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u zemlje EU moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana ulaska na teritoriju EU. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih.
      Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju...) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
      U slučaju štrajka, blokade na putevima i drugih nepredviđenih okolnosti na koje organizator putovanja ne može uticati, organizator zadržava pravo promene rute putovanja kao i izmene redosleda sadržaja u programu.
      Obaveštavaju se putnici da, s`obzirom na postojeću situaciju uzrokovanu kretanjem velikog broja migranata i vanrednim nepredvidivim okolnostima na pojedinim graničnim prelazima, granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, u odnosu na ono što je navedeno u programu putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.
      Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja.
  • UPOZORENJE:

    • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji.
      Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče...) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti.
      U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici, objektu ili prevoznom sredstvu dužan je troškove prouzrokovane istom nadoknaditi lično na licu mesta.
      Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sedište u autobusu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
      U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta-putna taksa i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika.
  • NAČIN PLAĆANJA FIRST MINUTE PROGRAMA

    • Obavezna uplata kompletnog iznosa aranžmana prilikom rezervacije za sve hotele a za period boravka u intervalu 23.12.2017.-13.01 .2018.
  • Opisi hotela - Bugarska zima 2017/2018 čine sastavni deo programa putovanja.

    • Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja, Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima medjunarodnog putnog osiguranja-Uniqua osiguranja.
      Aranžman je rađen na bazi od minimum 35 putnika, u suprotnom, krajnji rok za obaveštavanjeo otkazu aranžmana je 5 dana pre datuma polaska.
      Organizator putovanja zadržava pravo izmene redosleda pojedinih sadržaja u programu.
      Molimo putnike da 48 sati pred put pozovu agenciju radi potvrde mesta i vremena polaska.
  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS

Vrh stranice