HURGADA LETO 2023   (Avion)

SPECIJALNA  PONUDA  ZA KRAJ

LETA

 

ZA POLAZAK 01.10.2023.

ZA REZERVACIJE od 22.09.2023.

 

 SVAKA  punoplatežna  osoba - 100 € popusta !!!

POPUSTI NISU UKLJUČENI U CENU, VEĆ SE OBRAČUNAVAJU PRILIKOM REZERVACIJE.

Program SPECIJALNA PONUDA/ SVAKA  DRUGA punoplatežna osoba ostvaruje popust od 100 €, odnosi se na smeštaj  u dvokrevetnoj ili dvokrevetnoj sobi sa pomoćnim ležajem , na cenu paket aranžmana po izboru, a prema važećem  redovnom cenovniku.

Program SPECIJALNA PONUDA  odnosi se na ograničen broj soba - dvokrevetnih ili dvokrevetnih soba sa pomoćnim ležajem.

Program putovanja, uslovi i način plaćanja sadržani su u važećem cenovniku izabrane destinacije, na dan uplate, koji je sastavni deo ove ponude.

Program SPECIJALNA PONUDA  važi ISKLJUČIVO ZA NOVE REZERVACIJE  počevši od 22.09.2023. i važi do popune kapaciteta, i ne može se kombinovati sa drugim važećim last minute, ultra last minute ili specijalnim ponudama.

 

HURGHADA - Najpoznatije egipatsko letovalište na Crvenom moru, koje je posebno poznato po lepoti svog koralnog blaga. Klimatski uslovi u Hurgadi su mnogo povoljniji u smislu niže temperature, što je za područje Afrike veoma bitno. Peščane plaže se pružaju duž cele oblasti ispred većine hotela, što nije slučaj sa drugim letovalištima na obalama Crvenog mora. Podvodno bogatstvo Crvenog mora u ovom predelu omogućilo je da Hurgada postane omiljeno mesto ronilaca i zaljubljenika morske flore i faune. Većina hotela je sa izuzetno bogatim sadržajima, a sam centar mesta, kao i bogate istorijske lokacije u okolini, su lako pristupačne svim gostima ovog letovališta. Posle dugogodišnjeg iskustva u Egiptu to je naše mišljenje.

 

 

 

 

Cenovnik

PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU: AERODROMSKE TAKSE, PREVOZ, SMEŠTAJ, TRANSFER I SL.

Smeštaj

Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 01.10.
08.10.
08.10.
15.10.
15.10.
22.10.
22.10.
29.10.
ROYAL STAR BEACH RESORT    BEST BUY TOP PONUDA
1/2 Standard soba (AI)
PO OSOBI 659 669 679 679
MARLIN INN AZUR RESORT    IZDVAJAMO IZ PONUDE BEST BUY
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 725 725 725 725
Dvokrevetna soba pogled more (AI)
PO OSOBI 765 765 765 765
MINAMARK RESORT & SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 709 709 709 709
1/2 Superior soba (AI)
PO OSOBI 785 785 785 785
ALF LEILA WA LEILA BY NEVERLAND RESORT    SPA AND RELAX SPECIJALNA PONUDA
Family soba sa kliznim vratima (AI)
PO OSOBI 1085 1049 1049 1049
Standard pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1029 1009 1009 1009
Standard pogled vrt (AI)
PO OSOBI 989 975 975 975
BEACH ALBATROS RESORT  
1/2 Bungalov pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1095 1085 1085 1085
Bungalov pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1129 1125 1125 1125
Family soba pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1405 1389 1389 1389
Standard pogled more (AI)
PO OSOBI 1155 1135 1135 1135
BEL AIR AZUR RESORT    IZDVAJAMO IZ PONUDE PREPORUČUJEMO
Dvokrevetna standard (AI)
PO OSOBI 809 809 809 809
BELLA VISTA HOTEL AND RESORT    IZDVAJAMO IZ PONUDE BEST BUY PREPORUČUJEMO
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 709 709 709 709
Family connected soba (AI)
PO OSOBI 825 825 825 825
JUNGLE AQUA PARK BY NEVERLAND RESORT  
Bungalov soba POGLED BAZEN (AI)
PO OSOBI 1045 1009 1009 1009
Family soba sa kliznim vratima (AI)
PO OSOBI 1159 1125 1125 1125
LE PACHA  
Dvokrevetna standard (AI)
PO OSOBI 705 705 705 705
LONG BEACH RESORT (ex Hilton Long Beach)    BEST BUY
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 769 769 769 769
Deluxe soba (AI)
PO OSOBI 785 785 785 785
Premium soba (AI)
PO OSOBI 795 795 795 795
Superior family (AI)
PO OSOBI 845 845 845 845
SEAGULL HOTEL & RESORT    BEST BUY IZDVAJAMO IZ PONUDE
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 749 749 739 735
Family soba (AI)
PO OSOBI 785 785 779 769
SENTIDO CASA DEL MAR RESORT    PREPORUČUJEMO
1/2 Superior soba (AI)
PO OSOBI 785 785 785 785
Family soba (AI)
PO OSOBI 1165 1165 1165 1165
Superior Deluxe pogled bazen (AI)
PO OSOBI 839 839 839 839
SINDBAD AQUAPARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 825 825 825 825
Family 2 povezane sobe (AI)
PO OSOBI 915 915 915 915
Family soba (AI)
PO OSOBI 899 899 899 899
SUNNY DAYS RESORT SPA & AQUA PARK  
1/2 Premium (AI)
PO OSOBI 745 749 749 749
1/2 Standard pogled bazen (AI)
PO OSOBI 709 709 709 709
1/2 Standard pogled more (AI)
PO OSOBI 729 735 735 735
TITANIC RESORT & AQUA PARK RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 785 809 809 809
Family soba (AI)
PO OSOBI 975 995 995 995
ZYA REGINA RESORT & AQUA PARK    IZDVAJAMO IZ PONUDE BEST BUY
1/2 Bungalov pogled vrt prizemlje (AI)
PO OSOBI 799 799 799 799
1/2 Bungalov pogled vrt prizemlje (PP)
PO OSOBI 779 779 779 779
1/2 Regal Deluxe pogled bazen i aqua park (AI)
PO OSOBI 829 829 829 829
1/2 Regal Deluxe pogled bazen i aqua park (PP)
PO OSOBI 809 809 809 809
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 779 779 779 779
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 765 765 765 765
1/2 Superior pogled bazen (AI)
PO OSOBI 815 815 815 815
1/2 Superior pogled bazen (PP)
PO OSOBI 795 795 795 795
ALBATROS CITADEL SAHL HASHEESH    IZDVAJAMO IZ PONUDE SPA AND RELAX PREPORUČUJEMO LUXURY
1/2 Standard pogled more (AI)
PO OSOBI 1109 1025 1025 1025
Deluxe Sea View Room (AI)
PO OSOBI 1235 1085 1085 1085
Family pogled more (AI)
PO OSOBI 1429 1299 1299 1299
ALBATROS PALACE RESORT  
Standard pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1065 1065 1065 1065
Standard pogled more (AI)
PO OSOBI 1099 1099 1099 1099
Standard pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1025 1025 1025 1025
Standard soba sa krevetima na sprat pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1065 1065 1065 1065
DANA BEACH RESORT  
Family soba pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1389 1389 1389 1389
Standard pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1085 1085 1085 1085
Standard pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1049 1049 1049 1049
Superior pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1125 1125 1125 1125
JASMINE PALACE RESORT & SPA  
1/2 pogled bazen (AI)
PO OSOBI 945 945 945 945
1/2 pogled more (AI)
PO OSOBI 965 965 965 965
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 919 919 919 919
Family soba (AI)
PO OSOBI 1069 1069 1069 1069
JAZ AQUAMARINE RESORT  
Dvokrevetna Superior pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1179 1035 1035 1125
Dvokrevetna Superior pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1119 995 995 1085
Family Deluxe pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1269 1125 1125 1209
Family Deluxe pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1209 1055 1055 1145
JAZ CASA DEL MAR BEACH    PREPORUČUJEMO LUXURY
Dvokrevetna Delux pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1595 1179 1179 1179
Dvokrevetna Superior pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1549 1109 1109 1109
Dvokrevetna Superior pogled more (AI)
PO OSOBI 1639 1225 1225 1225
Family Suite (AI)
PO OSOBI 1859 1449 1449 1449
Superior soba pogled vrt (AI)
PO OSOBI 1459 1049 1049 1049
Superior Triple Room (AI)
PO OSOBI 1489 1095 1095 1095
MARRIOTT HURGHADA BEACH RESORT  
1/2 Standard pogled more (AI)
PO OSOBI 975 975 975 975
1/2 Standard pogled more (PP)
PO OSOBI 899 899 899 899
MOVENPICK Waterpark Resort & Spa Soma Bay  
Classic Pool or Lagoon soba (AI)
PO OSOBI 829 829 829 829
Deluxe Garden or Mountain View (AI)
PO OSOBI 809 809 809 809
Deluxe pogled more (AI)
PO OSOBI 875 875 875 875
Deluxe Pool or Lagoon Room (AI)
PO OSOBI 855 855 855 855
Family pogled more (AI)
PO OSOBI 965 965 965 965
PALM ROYALE RESORT - SOMA BAY    PREPORUČUJEMO LUXURY
Family soba (AI)
PO OSOBI 1269 1269 1269 1269
Superior soba (AI)
PO OSOBI 1049 1049 1049 1049
Superior soba pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1085 1085 1085 1085
Superior soba pogled more (AI)
PO OSOBI 1125 1125 1125 1125
PREMIER LE REVE HOTEL & SPA  
1/2 Soba pogled bazen (UAI)
PO OSOBI 1345 1345 1325 1195
1/2 Soba pogled vrt (UAI)
PO OSOBI 1309 1309 1289 1159
1/2 Standard delimican pogled more (UAI)
PO OSOBI 1385 1385 1365 1235
PRIMA LIFE MAKADI RESORT    IZDVAJAMO IZ PONUDE FAMILY PREPORUČUJEMO TOP PONUDA
1/2 Soba pogled more (AI)
PO OSOBI 899 899 899 899
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 845 845 845 845
Family soba (AI)
PO OSOBI 899 899 899 899
STEIGENBERGER AL DAU BEACH  
1/2 Deluxe soba (AI)
PO OSOBI 1375 1405 1405 1405
Family soba (AI)
PO OSOBI 1449 1479 1479 1479
TITANIC BEACH SPA AND AQUAPARK RESORT    IZDVAJAMO IZ PONUDE BEST BUY
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 815 839 839 839
Family soba (AI)
PO OSOBI 1005 1025 1025 1025
Swim up soba (AI)
PO OSOBI 1005 1025 1025 1025
TITANIC PALACE HOTEL    IZDVAJAMO IZ PONUDE BEST BUY PREPORUČUJEMO TOP PONUDA
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 815 839 839 839
Dvokrevetna Bungalov soba (AI)
PO OSOBI 965 989 989 989
Family soba - 1 SOBA (AI)
PO OSOBI 929 949 949 949
Family soba - 2 SOBE (AI)
PO OSOBI 1005 1025 1025 1025
Swim Up Soba (AI)
PO OSOBI 1005 1025 1025 1025
TITANIC ROYAL RESORT    IZDVAJAMO IZ PONUDE PREPORUČUJEMO
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1135 1055 1055 1055
Family soba (AI)
PO OSOBI 1135 1205 1205 1205
Swim up soba (AI)
PO OSOBI 1099 1165 1165 1165
TROPITEL SAHL HASHEESH  
Club deluxe (AI)
PO OSOBI 1159 1155 1125 1125
Deluxe soba (pogled bazen ili vrt) (AI)
PO OSOBI 1009 1005 975 975
Family soba (AI)
PO OSOBI 1335 1325 1279 1279
Superior pogled more (AI)
PO OSOBI 1085 1079 1049 1049
WHITE BEACH RESORT    IZDVAJAMO IZ PONUDE SPA AND RELAX TOP PONUDA
1/2 Deluxe pogled bazen (AI)
PO OSOBI 1049 1049 1049 1049
1/2 Standard pogled more (AI)
PO OSOBI 1125 1125 1125 1125
Junior Suite POGLED BAZEN (AI)
PO OSOBI 1335 1335 1335 1335
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada-Beograd avio kompanijom AIR SERBIA (čarter let)

    • individualne ili grupne transfere: aerodrom – hotel – aerodrom

    • smeštaj u odabranom tipu sobe

    • 7,10 ili 11 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge

    • asistenciju lokalnog predstavnika na engleskom jeziku za vreme boravka na destinaciji

    • troškove organizacije putovanja

    • avio takse koje na dan objavljivanja programa iznose ukupno oko 57.07 € ( 25.06 € takse aerodroma Nikola Tesla i 32.01 € taksa aerodroma u Hurgadi) i YQ taksu (aviokompanijska doplata za gorivo) koja prema obaveštenju Air SERBIA-e trenutno iznosi 0€ - tako da ukupan iznos takse iznosi 57.07 € na dan objavljivanja programa. Takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta, u odnosu na ugovorenu. Deca od 0 do 2 godine takse ne plaćaju.Tačan iznos doplata za gorivo će biti poznat najkasnije 5 dana pred polazak, a o čemu će putnici tada biti i obavešteni.

  • Nije uključeno u cenu

    • Obavezno međunarodno putno osiguranje koje pokriva Covid-19

    • egipatsku vizu

    • obroke u avionu

    • troškove fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom, a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i organizator izleta može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate, a u skladu sa mogućnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera). Ukazujemo putnicima da, imajući u vidu datum formiranja programa putovanja i datum realizacije fakultativnog izleta, može doći do bitnih promena imperativnih uslova, koji se tiču kretanja, prelaska granice, mera zaštite, vakcinalnih uslova i slično, što može uticati na sadržaj fakultativnog programa, pa i potpunu ili delimičnu nemogućnost realizacije izleta , što organizator fakultativnog programa, ne može unapred predvideti.

    • individualne troškove

    • ekstra hotelske troškove

    • obavezne doplate za show programe (u hotelima koje iste zahtevaju. Lista hotela i iznosi doplata su dati u opisima hotela),

Program putovanja

  • PROGRAM PUTOVANJA:

    • PROGRAM PUTOVANJA - NEDELJA na NEDELJU u terminima: 7-14.05, 14-21.05, 21-28.05, 28.05-04.06,; 24.09-01.10, 01-08.10, 08-15.10, 15-22.10, 22-29.10. (7 noći): 1.dan: Beograd – Hurgada Individualan dolazak putnika na aerodrom «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu letom JU 9780 oko 06.05h (POLASCII U MAJU) ili oko 18.00h u svim ostalim terminima (prema objavljenom letu avio kompanije). Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu) oko 10.30h (POLASCI U MAJU) ili oko 22.25h u svim ostalim terminima. Transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje 2.-07. dan: Hurgada – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge. 08. dan: Hurgada-Beograd. Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Transfer do aerodroma. Predvidjeno poletanje za Beograd letom JU 9781 oko 11.20h (POLASCI U MAJU)ili oko 09.50h ( polazak 28.05-04.06.) ili oko 23.10h u svim ostalim terminima (prema objavljenom letu avio kompanije). Sva vremena su lokalna. Sletanje u Beograd oko 14.00h (POLASCI U MAJU) ili oko 12.30h ( polazak 28.05-04.06.). Kraj programa. 09. dan: Beograd. Sletanje u Beograd oko 01.50h u svim ostalim terminima. Kraj programa PROGRAM PUTOVANJA – NEDELJA na UTORAK I PETAK na NEDELJU u terminima: 04-13.06, i 15-24.09. (09 noći): 1.dan: Beograd – Hurgada 1.dan: Beograd – Hurgada Individualan dolazak putnika na aerodrom «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu letom JU 9780 oko 04.40h (04.06.) ili oko 18.00h (15.09.) (prema objavljenom letu avio kompanije). Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu) oko 09.05h ili oko 22.25h (15.09.). Transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje 2.-09. dan: Hurgada – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge. 10. dan: Hurgada. Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Predvidjeno poletanje za Beograd letom JU 9781 oko 23.10h (prema objavljenom letu avio kompanije). 11. dan: Beograd. Sletanje u Beograd predvidjeno oko 01.50h. Sva vremena su lokalna. Kraj programa. PROGRAM PUTOVANJA - UTORAK na PETAK u terminima: 13-23.06, 04-14.07, 25.07-04.08, 15-25.08, 05-15.09. (10 noći): 1.dan: Beograd – Hurgada 1.dan: Beograd – Hurgada Individualan dolazak putnika na aerodrom «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu letom JU 9780 oko 18.00h (prema objavljenom letu avio kompanije). Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu) oko 22.25h. Transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje 2.-10. dan: Hurgada – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge. 11. dan: Hurgada. Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Predvidjeno poletanje za Beograd letom JU 9781 oko 23.10h (prema objavljenom letu avio kompanije). 12. dan: Beograd. Sletanje u Beograd predvidjeno oko 01.50h. Sva vremena su lokalna. Kraj programa. PROGRAM PUTOVANJA - PETAK na UTORAK u terminima: 23.06-04.07, 14-25.07, 04.08-15.08, 25.08-05.09. (11 noći): 1.dan: Beograd – Hurgada 1.dan: Beograd – Hurgada Individualan dolazak putnika na aerodrom «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu letom JU 9780 oko 18.00h (prema objavljenom letu avio kompanije). Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu) oko 22.25h. Transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje 2.-11. dan: Hurgada – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge. 12. dan: Hurgada. Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Predvidjeno poletanje za Beograd letom JU 9781 oko 23.10h (prema objavljenom letu avio kompanije). 13. dan: Beograd. Sletanje u Beograd predvidjeno oko 01.50h. Sva vremena su lokalna. Kraj programa. Važna napomena za vreme poletanja: Prema obaveštenju avio kompanije Air Serbia zadržava pravo promene ugovorenih preliminarnih vremena letova navedenih u programu putovanja. Molimo Vas da ovu činjenicu imate u vidu prilikom rezervacije aranžmana. Molimo vas da se o uslovima prelaska državne granice detaljno informišete pre početka putovanja.

  • USLOVI I NACIN PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate. Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE; VISA, MASTER i DINA kreditne kartice Komercijalne banke - isključivo u agenciji Argus Tours ili 40 % od ukupne cene aranžmana po osobi prilikom rezervacije, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili u 4 jednakE mesečne rate prilikom rezervacije – čekovima građana (deponuju se prilikom rezervacije), bez kamate ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aražmana podleže promeni. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je ino partner »TRAVEL WAYS EGYPT«. Attia El Sawalhy St., El Serag Center Tower No.1. From Makram Abid. Nasr City. Cairo. Egypt.

  • PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE:

    • OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja sa COVID-19 pokrićem (nadstandardni program osiguranja, individualna ili grupna polisa za koju je neophodan minimum od pet prijavljenih putnika),), za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave boravka u R. Srbiji), po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA ADO (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd). Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u “Opštim uslovima za osiguranje putnika za vreme puta i boravka u inostranstvu” Triglav osiguranja ADO, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana. U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP ASSISTANCE +381 11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu Putno zdravstveno osiguranje se preporučuje za putovanje u Egipat, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.

  • VIZA i VAŽENJE PASOŠA:

    • Za državljane Srbije (putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju) se dobija prilikom ulaska u Egipat (25$) ili se može dobiti individualno u ambasadi Egipta u Beogradu, ulica Andre Nikolića 12. tel. 011/2650-585 uz potvrdu o putovanja, voucher i dve fotografije (dimenzija 4x6 cm na beloj pozadinu. Košta 10$ (plaća se isključivo u USD), procedura u letnjoj sezoni traje minimum 10 radnih dana, a pasoš mora da važi MINIMUM 6 MESECI od datuma izlaska iz Egipta. Dokumentaciju primaju od 09.00h do 11.00h. Troškovi propuštenih letova, usluge u hotelu i svih drugih ugovorenih, uplaćenih, a neiskorišćenih usluga nastalih usled neposedovanja vize smatraće se odustankom na dan putovanja po opštim uslovima putovanja.

  • VAŽNA NAPOMENA:

    • U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 14.00h i napuštaju se do 12.00h poslednjeg dana boravka u hotelu. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 14.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Objavljene cene važe za građane Srbije, a za putnike koji poseduju pasoše drugih država ove cene ne mogu biti garantovane, te se rezervacija neće smatrati validnom bez potvrde hotela. Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima–publikacijama ili na websajtovima neposrednih pružalaca usluga kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni ovim programom. Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote i biće tačno poznato 24h pred put. Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od koje po potrebi može da zatraži pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Egiptu su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu. U slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika. Promena datuma putovanja, kao i promena hotela, smatra se se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza prema tački 11. Opštih uslova putovanja agencije Argus Tours-a. Ukazujemo našim putnicima da je, u postojećim opšte poznatim okolnostima, moguće da dođe do poteškoća i privremene obustave u isporuci struje, vode, internet usluga, određene vrste roba i sl. u kojim slučajevima organizator putovanja ne može snositi odgovornost. Posebno ukazujemo na moguće posledice svetske energetske krize, te ukoliko iz tih razloga dođe do poremećaja u snabdevanju energentima (gas, restrikcije struje, nedostatak grejanja, i sl.), organizator putovanja ne može snositi odgovornost s obzirom na to da se radi o opšte poznatim razlozimakoji su van domašaja naše delatnosti. Napuštanje smeštajnog objekta, u toku trajanja aranžmana, ne predstavlja osnov za bilo kakvu refundaciju na teret ogranizatora putovanja ili neposrednog pružaoca usluge smeštaja.

  • VAŽNO:

    • Predstojeća turistička sezona, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sve dosadašnje, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrdjenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvodjenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl.11, važeći na dan zaključenja ugovora. Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima, ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. da je obavezno nošenje zaštitnih maski tokom trajanja leta u avionu, kao i u prevoznom sredstvu kojim se obavlja transfer na destinaciji. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima, pre ulaska u avion, vrši se beskontaktno merenje temperature, te putniku, koji ima povišenu temperaturu, može, prema odluci avio kompanije, biti uskraćeno ukrcavanje, ili pak naloženo obavezno testiranje. Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan, a u kolliko se to utvrdi na destinaciji , agencija će takvom putniku, o njegovom trošku, organizovati prevoz i pružiti asistenciju, u skladu sa objektivnim mogućnostima, da bi se putnik zbrinuo. Posebno ukazujemo na mogućnost dužeg trajanja graničnih procedura, usled sprovodjenja odredjenih mera, popunjavanja formulara, merenja temperature i sl. Sve informacije i uslovi koju se nalaze na našim programima i drugim objavama, su promenljive i van svakog uticaja organizatora putovanja, te zavise prvenstveno od odluka nadležnih o neophodnim epidemiološkoim merama i ograničenjima bilo koje vrste. Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice, kao I u prevoznom sredstvu na transfer una destinaciji. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Takođe se može desiti da dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u nekim hotelima. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen. COVID-19: Počevši od 01.09.2020., na snagu je stupila odluka Vlade Republike Egipat da je državljanima Srbije za ulazak u AR Egipat neophodan negativan PCR test na COVID-19 ne stariji od 72h. Deca uzrasta do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test. Državljani Srbije mogu da uđu u Egipat. Za lica koja su revakcinisana nije neophodan PCR test, već je potrebno posedovati sertifikat o vakcinisanju sa QR kodom. Za lica koja nisu vakcinisana potreban je negativan PCR test sa QR kodom. Covid-19 - услови за путовање | Министарство спољних послова (mfa.gov.rs) Obavezno je međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19; Turističke vize su ukinute za boravak do 30.04.2021.; Popunjenost kapaciteta hotela do 31.09. će biti do 50%, a od 01.10. do 75%. U standardnoj sobi, zavisno od hotela, maksimum osoba će biiti 2 odrasle osobe i dvoje dece do 12 godina; Ne postoji mogućnost smeštaja u trokrevetnim sobama; U autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta. Turistima je zabranjeno da konzumiraju hranu i piće van hotelskog kompleksa. Turistima je zabranjen izlazak iz Hurgade, što znači da se izleti do Kaira i Luksora neće realizovati. Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...). Na aerodromu, putnici će biti u obavezi da potpišu dokument da 14 dana pre puta nisu bili u kontaktu sa osobom koja je zaražena. Putnici moraju da popune Formular "Traveller Declaration Form" pre ulaska u avion, koji je dostupan u našoj agenciji svim putnicima. Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za Covid-19, detalji osiguranja moraju biti upisani u Formular. Putnici u ručnom prtljagu moraju imati maske i rukavice. Nove zaštitne mere povodom Covida-19, koje je vlada Republike Egipta navela u svom protokolu na destinaciji: Za prijavljivanje i odjavljivanje u hotelu, postupak će biti sličan onom kakav je bio ranije. Recepcionar će nositi masku, dok će u nekim hotelima na recepciji biti pleksiglas. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u većini hotela. U restoranima je rastojanje od dva metra između stolova, a isto je u barovima (minimum 1,5m). Postojaće udaljenost između suncobrana na plaži definisana protokolom. Na aerodromu klijenti uvek moraju nositi masku. Samo na pasoškoj kontroli će skinuti masku. U avionu su putnici obavezni da nose masku. Prilikom autobuskog transfera putnici su obavezni da stave masku. Ko ne bude imao masku, neće moći da uđe u avion/autobus. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen.

  • Program 56. sa cenovnikom br. 36583 počinje da važi od 25.09.2023. Svaka promena po ovom programu (termin, hotel, struktura sobe, usluga i imena putnika) tretira se kao otkaz aranžmana, a nova rezervacija će se raditi po trenutno važećem cenovniku.

    • POŠTOVANI PUTNICI, OBAVEŠTAVAMO VAS DA, SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING, PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, SE PROSLEĐUJU INO PARTNERU BEZ ODLAGANJA U PREDVIĐENIM ROKOVIMA. SVE REZERVACIJE SE RADE ISKLJUČIVO NA UPIT!!! PUTNICI ĆE U ROKU OD 72H OD DANA REZERVACIJE BITI OBAVEŠTENI O STATUSU ISTE I UKOLIKO REZERVACIJA NE BUDE POTVRĐENA OD STRANE HOTELA ILI AVIO KOMPANIJE, REZERVACIJA ĆE AUTOMATSKI BITI RASKINUTA I PRESTATI DA PROIZVODI PRAVNO DEJSTVO, SA ČIME SU SE PUTNICI SAGLASILI PRILIKOM SAME REZERVACIJE. Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48h (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta. U slučaju promene broja korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice i shodno tome i cene aranžmana po važećem cenovniku.

  • POPUSTI I DOPLATE:

    • Popusti za decu se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi. Ukoliko su 2 deteta uzrasta od 0-2 godine, oba deteta plaćaju po 65€. Prvo dete od 2 – 06.99/07.99/11.99/12.99/13.99/14.99 godina (zavisno od hotela), ukoliko u programu nije drugačije određeno, u svim hotelima koristi zajednički ležaj. Deca do 2 godine imaju besplatan smeštaj u zajedničkom ležaju. NEMAJU mesto u avionu i autobusu, imaju ishranu u hotelu, plaćaju 65€. Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj plaća punu cenu aranžmana. U family sobama ne mogu da se rezervišu jednokrevetne sobe. FAMILY SOBE SE RADE ISKLJUČIVO NA UPIT, zbog ograničenog broja ovog tipa smeštaja u hotelima. Iako je cena za treću odraslu osobu data u cenovniku za većinu hotela, zbog trenutno važećih epidemioloških mera, smeštaj tri odrasle osobe u istoj sobi se radi isključivo na UPIT i moguć je u vrl malom broju hotela. NAPOMENE ZA AVIO PREVOZ - AIR SERBIA Dozvoljena težina prtljaga 23kg po osobi, a ručnog prtljaga 8kg po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja ne može imati uticaja). Molimo sve naše putnike da se pre putovanja detaljno upozanju sa aktuelnim uslovima avio kompanije (trudnice, putnici sa posebnim potrebama i sl.): https://www.airserbia.com/informacije/specijalni-zahtevi/zdravstveni-uslovi/specificna-zdravstvena-stanja Mole se putnici da prilikom rezervacije, a najkasnije 10 dana pred putovanje dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu (dostaviti fotokopiju prve strane pasoša). U suprotnom svaka promena posle navedong roka podleže dodatnoj naplati od strane avio kompanije koju snose sami putnici !!! Raspored sedenja u avionu je u nadležnosti aerodromske službe čekiranja, a u autobusu se određuje kompjuterski u zavisnosti od kapaciteta i tipa istog. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane. U slučaju nedovoljnog broja putnika po predviđenom minimumu, na jednom od letova u seriji organizator putovanja zadržava pravo da istu seriju letova otkaže. Organizator putovanja ima pravo na jednostranu promenu ugovorene cene u slučajevima, pod uslovima i na način predvidjen zakonom (promena cene prevoza do koje je došlo usled promene cene goriva ili drugih izvora energije; uvećanje postojećih taksi ili uvodjenja novih taksi, uključujući i boravišne takse, avio-takse ili takse za ukrcavanje ili iskrcavanje u lukama i na aerodromima; povećanje deviznog kursa koji se odnosi na turističko putovanje). Putnik ima pravo na smanjenje ugovorene cene, u slučaju da se ovi troškovi smanje, u skladu sa zakonom. Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekta, itd.) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora već podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.

  • UPOZORENJE:Mole se putnici da prilikom rezervacije, a najkasnije 10 dana pred putovanje dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu (dostaviti fotokopiju prve strane pasoša). U suprotnom svaka promena posle navedong roka podleže dodatnoj naplati od strane avio kompanije koju snose sami putnici !!!

    • Molimo sve putnike da se o tačnom vremenu leta odn. sastanka putnika na aerodromu „Nikola Tesla“ obavezno informišu 24h pred put na našem web sajtu u sekciji INFORMACIJE O POLASCIMA !!!

    • OPISI HOTELA SADRŽANI SU U DODATKU KOJI PRATI OVAJ CENOVNIK I SASTAVNI SU DEO PROGRAMA PUTOVANJA. Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima međunarodnog putnog osiguranja. Aranžman je rađen na bazi minimum 180 putnika po letu, u suprotnom krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre datuma polaska.

  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS

Vrh stranice