ANTALIJA 2021 (10 ili 11 noći)   (Avion)

Biser Mediterana, sasvim sigurno najstarija i najrazvijenija turistička oblast Turske. Nalazi se na krajnjem jugu, zapadnog dela Turske, na predivnim obalama Sredozemnog mora. Bogato istorijsko i kulturno nasleđe Rimljana, Vizantije i Seldžuka, sa peščanim plažama i toplim, čistim morem, čini ovaj atraktivni grad prestonicom turskog turizma. Hoteli su uglavnom izvučeni van grada, na mirnijim i atraktivnijim turističkim zonama. Centar Antalije čine senoviti i palmama oivičeni bulevari, dok ga prati stari grad sa uskim krivudavim uličicama u kome se stare drvene kućice naslanjaju na betonske zidine srednjovekovne tvrđave. Grandiozna i često snežna planina Taurus prostire se iznad samog grada i ostavlja neponovljivi utisak. Za mogućnost šopinga i noćnog života, dovoljno govori podatak da je Antalija milionski grad i jedna od najvećih luka Mediterana.

 

 

SPECIJALNA PONUDA

 

za sve polaske

 

UZ JEDNOG PUNOPLATEŽNOG PUTNIKA, DRUGI DOBIJA POPUST OD 100 EUR!!!

 

Program SPECIJALNA PONUDA: Uz svakog punoplatežnog putnika, drugi ostvaruje popust od 100 eur na cenu paket aranžmana, a prema važećem cenovniku.

Ograničen broj mesta.

Program putovanja, uslovi i način plaćanja sadržani su u važećem cenovniku izabrane destinacije, na dan uplate, koji je sastavni deo ove last minute ponude.

Program SPECIJALNA PONUDA važi ISKLJUČIVO ZA NOVE REZERVACIJE počevši od 08.09.2021. za ograničen broj mesta.

 

         

 

 

 

 

 

 

Cenovnik

PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU: AERODROMSKE TAKSE, PREVOZ, SMEŠTAJ, TRANSFER I SL.

Smeštaj

Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Cene aranžmana po osobi izražene u evrima (€)
datum od - do 18.09.
28.09.
ARMAS SUNRISE LARA (ex ATTALOS GROUP HOTELS LARA STAR)  
1/2 land view (UAI)
Odrasli 1069
1/2 terrace room (UAI)
Odrasli 1095
dodatni krevet 699
I dete 2-14 289
I dete 2-14 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-3 289
Family soba (UAI)
Odrasli 1015
dodatni krevet 1015
I dete 2-14 645
I dete 2-14 (u zajedničkom ležaju) 645
II dete 2-14 645
III dete 2-14 289
CENDER  
1/2 standard (ND)
Odrasli 615
dodatni krevet 539
I dete 2-7 289
I dete 2-7 (u zajedničkom ležaju) 289
I dete 7-13 449
1/2 standard (PP)
Odrasli 675
dodatni krevet 585
I dete 2-7 289
I dete 2-7 (u zajedničkom ležaju) 289
I dete 7-13 485
GRAND PARK LARA HOTEL  
1/2 Standard (AI)
Odrasli 1085
I dete 2-13 289
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 289
Family room (AI)
Odrasli 1085
dodatni krevet 1085
I dete 2-12 679
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 679
II dete 2-12 679
ARMAS LARA (ex ATTALOS GROUP HOTELS ELITE LARA)  
1/2 land view (UAI)
Odrasli 1115
dodatni krevet 955
I dete 2-14 289
Family room (UAI)
Odrasli 1115
dodatni krevet 1115
I dete 2-14 695
I dete 2-14 (u zajedničkom ležaju) 695
II dete 2-14 695
III dete 2-3 289
III dete 3-14 695
ASTERIA KREMLIN PALACE  
1/2 standard bunk bed (UAI)
Odrasli 1109
I dete 2-13 689
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 689
II dete 2-13 689
1/2standard (UAI)
Odrasli 1005
dodatni krevet 899
I dete 2-13 289
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 289
DELPHIN DIVA PREMIERE  
1/2 sea view (UAI)
Odrasli 1499
dodatni krevet 1265
I dete 10-15 909
I dete 2-10 289
I dete 2-10 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-15 909
1/2 standard (UAI)
Odrasli 1429
dodatni krevet 1205
I dete 10-15 875
I dete 2-10 289
I dete 2-10 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-15 875
Family room (UAI)
Odrasli 1715
dodatni krevet 1715
I dete 10-15 995
I dete 10-15 (u zajedničkom ležaju) 995
I dete 2-10 995
I dete 2-10 (u zajedničkom ležaju) 995
II dete 10-15 995
II dete 2-10 995
III dete 10-15 289
III dete 2-10 289
DELPHIN IMPERIAL  
1/2 standard (UAI)
Odrasli 1739
dodatni krevet 1449
I dete 2-7 289
I dete 2-7 (u zajedničkom ležaju) 289
I dete 7-15 1035
I dete 7-15 (u zajedničkom ležaju) 1035
II dete 2-15 1035
1/2 Standard SSV (UAI)
Odrasli 1775
dodatni krevet 1479
I dete 2-7 289
I dete 2-7 (u zajedničkom ležaju) 289
I dete 7-15 1055
I dete 7-15 (u zajedničkom ležaju) 1055
II dete 2-15 1055
DELPHIN PALACE  
1/2 standard (UAI)
Odrasli 1439
dodatni krevet 1209
I dete 10-15 865
I dete 10-15 (u zajedničkom ležaju) 865
I dete 2-10 289
I dete 2-10 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-15 865
1/2 SV (UAI)
Odrasli 1509
dodatni krevet 1269
I dete 10-15 899
I dete 10-15 (u zajedničkom ležaju) 899
I dete 2-10 289
I dete 2-10 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-15 899
FAME RESIDENCE LARA & SPA  
1/2 standard (AI)
Odrasli 1129
dodatni krevet 965
I dete 2-12 289
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 289
1/2 SV (AI)
Odrasli 1179
dodatni krevet 1005
I dete 2-12 289
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 289
Family (AI)
Odrasli 1179
dodatni krevet 1179
I dete 2-12 725
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 725
II dete 2-12 725
LIMAK LARA DELUXE  
1/2 standard (UAI)
Odrasli 1425
dodatni krevet 1199
I dete 2-7 289
I dete 2-7 (u zajedničkom ležaju) 289
I dete 7-15 845
I dete 7-15 (u zajedničkom ležaju) 845
II dete 2-15 845
Family room (UAI)
Odrasli 1475
dodatni krevet 1475
I dete 2-7 869
I dete 2-7 (u zajedničkom ležaju) 869
I dete 7-15 869
I dete 7-15 (u zajedničkom ležaju) 869
II dete 2-15 869
SEA LIFE FAMILY  
1/2 standard (AI)
Odrasli 979
dodatni krevet 709
I dete 2-12 289
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-3 289
1/2SSV (AI)
Odrasli 999
dodatni krevet 725
I dete 2-12 289
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-3 289
Family room (AI)
Odrasli 979
dodatni krevet 979
I dete 2-12 625
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 625
II dete 2-12 625
III dete 2-3 289
WIND OF LARA HOTEL&SPA  
1/2 standard (AI)
Odrasli 785
dodatni krevet 685
I dete 2-13 289
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 289
II dete 2-3 289
II dete 3-13 535
Family room (AI)
Odrasli 985
dodatni krevet 985
I dete 2-13 625
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 625
II dete 2-13 625
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Avio prevoz - čarter let, na relaciji Beograd – Antalija – Beograd, grupne autobuske transfere: aerodrom – hotel – aerodrom, smeštaj u odabranom tipu sobe, 10 ili 11 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge, usluge predstavnika agencije za vreme boravka na destinaciji,
    • troškove organizacije putovanja i avio takse, koje na na dan objavljivanja programa iznose ukupno oko 37.4 € (22.40 € takse aerodroma Nikola Tesla , 15 € taksa aerodroma u Antaliji) i YQ taksu (aviokompanijska doplata za gorivo ) koja na dan objavljivanja programa iznosi 20 € - tako da ukupan iznos takse iznosi 57.4 € na dan objavljivanja programa. Takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta, u odnosu na ugovorenu. Deca od 0 do 2 godine takse ne plaćaju.
  • Nije uključeno u cenu

    • Međunarodno putno osiguranje, kao i druge vrste osiguranja, obroke u avionu, troškove fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom, a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i organizator izleta može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate, a u skladu sa mogućnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera), individualne troškove, ekstra hotelske troškove.

Program putovanja

  • PROGRAM PUTOVANJA: Za polaske 12.06, 26.06, 03.07, 17.07, 24.07, 07.08, 14.08, 28.08, 04.09, 18.09. – 11 dana boravka – 10 noćenja

    • 1.dan: Beograd – Antalija. Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» kod šaltera Argus Tours-a, dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Direktan čarter let za Antaliju. Posluženje u avionu. Sletanje u Antaliju, i organizovan transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje. 2.-10. dan: Antalijska regija -Doručak. Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge. 11. dan Antalija – Beograd - Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let za Beograd. Posluženje u avionu. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
  • PROGRAM PUTOVANJA: Za polaske: 15.06, 22.06, 06.07, 13.07, 27.07, 03.08, 17.08, 24.08, 07.09, 14.09. – 12 dana borav

    • 1.dan: Beograd – Antalija. Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» kod šaltera Argus Tours-a broj 703, dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Direktan čarter let za Antaliju. Posluženje u avionu. Sletanje u Antaliju, i organizovn transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje 2.-11. dan: Antalijska regija - Doručak. Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge. 12. dan Antalija– Beograd - Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let za Beograd. Posluženje u avionu. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
  • USLOVI i NAČIN PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate. Celokupan iznos aranžmana do 3 mesečne rate za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE; VISA, MASTER i DINA kreditne kartice KOMERCIJALNE BANKE - isključivo u agenciji Argus Tours, ili 40% po osobi prilikom rezervacije, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili u 3 jednake mesečne rate - čekovima građana (deponuju se prilikom rezervacije) bez kamate, ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.
  • ...

    • Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.Promena datuma putovanja, kao i promena hotela, smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza, prema tački. 11 Opštih uslova putovanja agencije Argus Tours-a. U slučaju promene broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija postojećeg ugovora i shodno tome i cene aranžmana po trenutno važećem cenovniku FIRST (rani buking) i LAST MINUTE ponude - Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. Early booking(rani buking rezervacije): Molimo putnike da imaju u vidu, postojanje mogućnosti promene cena usluga hotela, pre isteka datuma predviđenih važećim programom putovanja, u zavisnosti od popunjenosti kapaciteta istih, na šta organizator putovanja ne može imati uticaja. Napomena za uslugu sve uključeno tzv. ALL INCLUSIVE : Navedena usluga podrazumeva tačno preciziran koncept usluga koji u većini hotela podrazumeva 3 osnovna obroka i konzumaciju lokalnih alkoholnih i bezalkoholnih pića u određenim vremenskim intervalima, i ne podrazumeva 24- časovnu konzumaciju istih ili korišćenje sadržaja hotela.Takođe skrećemo pažnju, da za hotele koji u okviru pomenute uslugu daju besplatnu upotrebu ležaljki i suncobrana na plaži ili pored bazena, broj istih je ograničen na određeni procenat ,a u odnosu na ukupan hotelski kapacitet kreveta, a prema zakonu Republike Turske. NAPOMENA: U slučaju da ugovorena rezervacija hotela ,usled objektivnih okolnosti,ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 72h (ne računajući subotu i nedelju) orgranizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika,koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta.
  • OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja u agenciji. Putno osiguranje se preporučuje za ulazak na teritoriju zemlje u koju putuju, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti budu sprečeni da uđu na teritoriju istih (kako u zemlje odredišne destinacije, tako i zemlje u tranzitu).

    • Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covida-19 se preporučuje za putovanje u inostranstvo radi Vaše sigurnosti, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • AŽNA NAPOMENA: Svi putnici koji putuju u Republiku Tursku, u obavezi su da popune ONLINE formular u roku od 72 sata pred putovanje, na sledećem sajtu: https://register.health.gov.tr Popunjeni formular je NEOPHODAN za ulazak u Republiku Tursku, koji putnici treba da sačuvaju na svom mobilnom telefonu ili odštampaju.

    • Predstojeća turistička sezona, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sve dosadašnje, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrdjenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, to uvodjenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U tom slučaju, ukoliko putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja, važeći na dan zaključenja ugovora. Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima, ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. da je obavezno nošenje zaštitnih maski tokom trajanja leta u avionu, kao i u prevoznom sredstvu kojim se obavlja transfer na destinaciji. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima, pre ulaska u avion, vrši se beskontaktno merenje temperature, te putniku, koji ima povišenu temperaturu, može, prema odluci avio kompanije, biti uskraćeno ukrcavanje, ili pak naloženo obavezno testiranje. Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan, a u kolliko se to utvrdi na destinaciji , agencija će takvom putniku, o njegovom trošku, organizovati prevoz i pružiti asistenciju, u skladu sa objektivnim mogućnostima, da bi se putnik zbrinuo. Posebno ukazujemo na mogućnost dužeg trajanja graničnih procedura, usled sprovodjenja odredjenih mera, popunjavanja formulara, merenja temperature i sl. Preporučujemo kupovinu putnog zdravstvenog osiguranja koje obuhvata i COVID rizike, radi Vaše sigurnosti. Sve informacije i uslovi koju se nalaze na našim programima i drugim objavama, su promenljive i van svakog uticaja organizatora putovanja, te zavise prvenstveno od odluka nadležnih o neophodnim epidemiološkoim merama i ograničenjima bilo koje vrste. Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice, kao I u prevoznom sredstvu na transfer una destinaciji. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacija, i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja, kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja. Usled posledica epidemije COVID-19, može da se desi da pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...); Putnici u ručnom prtljagu moraju imati maske i rukavice. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Takođe se može desiti da dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u nekim hotelima. U restoranima je rastojanje od dva metra između stolova, a isto je u barovima (minimum 1,5m). Postojaće udaljenost između suncobrana na plaži definisana protokolom. Na aerodromu klijenti uvek moraju nositi masku. Samo na pasoškoj kontroli će skinuti masku. U avionu su putnici obavezni da nose masku. Prilikom autobuskog transfera putnici su obavezni da stave masku. Ko ne bude imao masku, neće moći da uđe u avion/autobus. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen.
  • VAŽNA NAPOMENA:

    • U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 15.00 časova i napuštaju se do 12.00 časova (ili ranije u zavisnosti od vremena poletenja čarter leta) poslednjeg dana boravka. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 15.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote, i biće tačno poznato 24 sata pred put. Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od koje se po potrebi može zatraži pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner USLAN TURIZM TAŞIMACILIK VE HAVACILIK LTD.ŞTI, GÜMÜŞSUYU, DÜNYA SAĞLIK SOK. No:3/5 TAKSIM / BEYOĞLU – ISTANBUL. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja. Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Turskoj su sklopivog tipa drvene ili metalne kontsrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu. Family i large sobe, su tipovi soba koji se rade isključivo na UPIT, zbog ograničenog broja istih u hotelu. Za razliku od naše, u ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina! Kvantitet i izbor hrane zavisi od kategorije hotela!! U većini objekata se koristi sistem solarnih ploča za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.Po pravilu, voda iz vodovoda nije predviđena za piće, ali se ista, bez obzira na mogući drugačiji sastav, miris, ukus ili eventualni salinitet smatra hemijski i bakteriološki ispravnom za sve druge potrebe.U slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika. Kod transfera aerodrom-hotel - aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta. Organizator putovanja može zahtevati povećanje ugovorene cene samo ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u kursu razmene valuta ili do promene u tarifama prevoznika (promena cene goriva, promena cene aerodromske takse, uvođenje novih taksi ili izmene postojećih) koje utiču na cenu putovanja.
  • POPUSTI ZA DECU:

    • se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi! Deca do 2 godine imaju besplatan smeštaj u zajedničkom ležaju, NEMAJU mesto u avionu i autobusu prilkom transfera, borave GRATIS, ukoliko u programu nije drugačije određeno. Deca od 0-5,99 godina NEMAJU mesto u autobusu u toku transfera aerodrom-hotel-aerodrom. U smeštajnoj jedinici samo jedno dete može da koristi zajednički ležaj. Ako su dva deteta istog uzrasta prvo dete plaća cenu prvog deteta, a drugo dete plaća cenu drugog deteta iz tabele. Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj plaća punu cenu aranžmana. U nekim hotelima postoji mogućnost određenog popusta za dete koji se primenjuje u pratnji jedne punoplatežne osobe sa smeštajem u 1/1 sobi i radi se isključivo na upit! Prvo dete uzrasta predviđenog u tabeli (zavisno od hotela), ukoliko u programu nije drugačije odredjeno, u svim hotelima koristi zajednički ležaj. U hotelima gde postoji mogućnost smeštaja dvoje dece od 0 do 12 godina (11,99), ili 13 godina (12,99) u pratnji dve punoplatežne osobe u standardnoj sobi, oba deteta plaćaju iznos koji je naveden u tabeli programa putovanja, s tim što jedno dete ima smeštaj u pomoćnom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba i mesto u autobusu, dok drugo dete ima smeštaj u zajedničkom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba i mesto u autobusu. U hotelima koji imaju mogućnost smeštaja 3 punoplatežne (odrasle) osobe, i jednog deteta u standardnoj dvokrevetnoj sobi sa jednim pomoćnim ležajem, po pravilu dete koristi zajednički ležaj. Svi tipovi soba gde je cenovnikom predviđen smeštaj za 2 odrasle osobe i 2 dece uzrasta definisanog u tabeli rade se isključivo na upit. U promo sobama deca od 7-12 kao i treća odrasla osoba ne ostvaruju popust.Doplata za korišćenje klima uređaja se vrši u agenciji prilikom rezervacije kod hotela kod kojih je uz opis naglašeno da se ista dodatno naplaćuje !
  • ...

    • Dozvoljena težina prtljaga 23kg po osobi (INF 10kg i sklopiva kolica do 7kg), a ručnog prtljaga 8kg po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje odredjuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja ne može imati uticaja). NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Navodi u opisu hotela, o sadržajima i uslugama koje pruža hotel, ne podrazumevaju obavezno besplatno korišćenje istih.Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničko-tehnoloških uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da korišćenje Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati. Napominjemo putnicima da se Kurban Bajram slavi od 19.07. - 23.07.2021. te u tim periodima kao i za sve vreme trajanja praznika, a shodno striktnom poštovanju verskih običaja u islamskim zemljama, može doći do promene-opadanja u kvalitetu pružanja pojednih usluga. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane. U slučaju nedovoljnog broja putnika , po predviđenom minimumu, na jednom od letova u seriji organizator putovanja zadržava pravo da istu seriju letova otkaže.
  • ...

    • UPOZORENJE: Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče...) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici ili objektu dužan je nadoknaditi lično na licu mesta. U slučaju kratkoročnog nestanka struje, vode, interneta…to ne može predstavljati osnov za umanjenje cene aranžmana. Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 40-90 % od ukupne cene aranžmana i radi se isključivo na upit. U slučaju spajanja dve smene ne ostvaruje se popust. Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora vec podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.
  • ...

    • VAŽNA NAPOMENA: Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u Tursku moraju imati rok važenja minimum 6 meseci od dana izlaska sa teritorije Turske. U slučaju uvođenja viza za državljane Republike Srbije, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vreme potrebnu dokumetaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obavešteni.
  • ...

    • Molimo sve putnike da nam dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas o tačnom vremenu leta odnosno sastanka putnika na šalteru Argus Tours-a broj 703 na aerodromu „Nikola Tesla,“ obavestimo putem SMS-a 24 h pred let!!! Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju 24 h pred put!!!
  • ...

    • OPISI HOTELA SADRŽANI SU U DODATKU KOJI PRATI OVAJ CENOVNIK, I SASTAVNI SU DEO PROGRAMA PUTOVANJA. Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima medjunarodnog putnog osiguranja-Triglav osiguranje. Aranžman je rađen na bazi minimum 144 putnika po avionu, u suprotnom krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre datuma polaska. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS.

Vrh stranice