MARMARIS AVIO 2022 (8 dana)   (Avion)

MARMARIS I IČMELER - Na dodiru Egejskog i Sredozemnog mora, u blizini brojnih spomenika kulture, Efesa, Mileta i Pamukala (organizuju se fakultativni izleti), u prostranom zalivu koji je pod bujnom mediteranskom vegetacijom (neodoljivo podseća na Jadran), smešteni su grad Marmaris (40000 stanovnika) i obližnji turistički kompleks Ičmeler - pravi “biser” ove rivijere! Toplo more, duge peščane plaže, raznovrsne, cenom pristupačne, trgovine i zanatske radnje, dobro organizovana dnevna i noćna zabava, uz tradicionalno bogatu ugostiteljsku ponudu, učinili su ovaj kraj izuzetno popularnim za turiste iz mnogih zemalja. Posebnu čar ovim mestima daje atraktivna stara ribarska luka, u kojoj se mogu sresti brojni nautičari iz celoga sveta, čije su jahte i jedrilice pravi praznik za oči. Mini busom (dolmušom) ste povezani sa centrom grada ili plažom u svako doba dana.

ZA RANE REZERVACIJE DO 31.05.2022.

 

 

Cenovnik

PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU: AERODROMSKE TAKSE, PREVOZ, SMEŠTAJ, TRANSFER I SL.

Smeštaj

Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 18.06.
25.06.
25.06.
02.07.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 365 365
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 405 405
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 389 389
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 429 429
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 389 389
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 415 415
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 449 449
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 379 395
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 419 435
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 379 395
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 475
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 469
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 469
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 445 445
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 495 495
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 419 419
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 475 475
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 499
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 419 455
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 389 389
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 469
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 459 475
Family soba (AI)
PO OSOBI 459 475
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 519 519
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 519 545
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 519 519
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 509 519
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 535 549
Family soba (AI)
PO OSOBI 535 549
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 599 599
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 959 1009
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1075 1125
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 665 709
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 705 749
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 725 775
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 785 829
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 505 525
Family soba (PP)
PO OSOBI 505 525
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 395 395
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 429 429
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 499 509
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 495 495
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 549 549
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 605 615
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 619 635
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 455 469
Family soba (PP)
PO OSOBI 455 469
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 969 985
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 945 959
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 769 769
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 825 825
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 655 669
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 679 715
datum od - do 02.07.
09.07.
09.07.
16.07.
16.07.
23.07.
23.07.
30.07.
30.07.
06.08.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 375 385 385 385 385
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 415 425 425 425 425
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 399 409 409 409 409
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 439 449 449 449 449
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 389 395 415 415 415
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 435 469 469 469 469
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 469 505 505 505 505
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 405 435 435 435 435
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 445 475 475 475 475
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 405 435 435 435 435
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 515 515 545 549 549
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 475 529 555 555 569
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 505 505 505 505 505
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 449 475 489 489 489
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 525 599 599 599 599
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 439 475 475 475 475
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 489 525 525 525 525
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 509 545 545 545 545
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 465 495 495 495 495
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 409 409 409 409 409
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 475 509 549 549 549
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 569 619 619 619 619
Family soba (AI)
PO OSOBI 569 619 619 619 619
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 535 559 559 559 559
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 555 555 635 649 649
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 535 559 559 559 559
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 585 585 585 585 619
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 645 699 699 699 699
Family soba (AI)
PO OSOBI 645 699 699 699 699
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 699 699 755 755 755
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 1035 1035 1175 1175 1175
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1149 1149 1289 1289 1289
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 715 755 769 769 789
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 755 799 819 819 835
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 779 829 849 849 865
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 835 885 909 909 919
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 535 549 559 569 575
Family soba (PP)
PO OSOBI 535 549 559 569 575
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 399 435 435 435 435
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 439 479 479 479 479
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 565 565 595 609 609
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 499 549 549 549 549
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 549 615 615 615 615
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 679 679 679 679 695
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 699 699 699 699 709
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 485 499 509 519 519
Family soba (PP)
PO OSOBI 485 499 509 519 519
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 989 995 1035 1035 1035
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 965 969 1009 1009 1009
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 775 875 875 875 875
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 829 945 945 945 945
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 769 769 769 769 769
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 719 819 819 819 819
datum od - do 06.08.
13.08.
13.08.
20.08.
20.08.
27.08.
27.08.
03.09.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 385 385 385 375
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 425 425 425 415
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 409 409 409 399
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 449 449 449 439
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 415 415 389 389
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 469 469 429 419
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 505 505 469 459
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 435 435 435 429
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 475 475 475 469
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 435 435 435 429
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 549 549 549 515
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 575 575 575 485
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 505 505 505 489
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 489 489 455 445
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 599 599 589 509
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 475 475 435 419
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 525 525 485 475
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 545 545 539 519
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 495 495 489 469
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 409 409 409 399
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 549 549 549 479
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 619 619 619 599
Family soba (AI)
PO OSOBI 619 619 619 599
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 559 559 559 559
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 649 649 649 615
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 559 559 559 559
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 635 635 635 599
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 699 699 699 679
Family soba (AI)
PO OSOBI 699 699 699 679
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 755 755 755 695
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 1175 1175 1175 1169
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1289 1289 1289 1289
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 795 795 769 709
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 835 835 809 749
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 865 865 839 775
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 925 925 899 829
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 575 575 575 549
Family soba (PP)
PO OSOBI 575 575 575 549
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 435 429 415 409
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 479 475 455 455
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 609 609 599 559
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 549 549 549 509
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 615 615 615 559
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 699 699 699 675
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 715 715 715 689
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 519 519 519 499
Family soba (PP)
PO OSOBI 519 519 519 499
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 1035 1035 1029 985
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1009 1009 1005 959
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 875 875 875 769
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 945 945 945 825
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 769 769 769 735
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 819 819 819 769
datum od - do 03.09.
10.09.
10.09.
17.09.
17.09.
24.09.
24.09.
01.10.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 365 365 345 325
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 405 405 385 365
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 389 389 365 349
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 429 429 405 389
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 359 339 335 335
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 419 419 399 375
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 459 459 435 409
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 389 389 375 349
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 429 429 415 389
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 389 389 375 349
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 509 479 465 465
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 459 409 409
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 465 415 415
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 445 435 375 375
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 509 505 489 465
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 419 419 399 379
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 475 475 449 429
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 519 495 439 439
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 469 449 389 389
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 389 389 385 385
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 469 465 435 435
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 565 559 515 515
Family soba (AI)
PO OSOBI 565 559 515 515
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 559 549 489 465
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 535 535 529 529
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 559 549 489 465
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 525 519 475 445
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 645 639 585 585
Family soba (AI)
PO OSOBI 645 639 585 585
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 695 615 609 609
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 1169 1055 1035 1035
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1289 1175 1149 1149
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 709 709 659 649
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 749 749 699 689
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 775 775 719 709
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 829 829 779 769
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 545 525 515 515
Family soba (PP)
PO OSOBI 545 525 515 515
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 399 349 345 345
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 445 379 375 375
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 559 509 489 429
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 509 509 479 479
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 559 559 529 529
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 619 615 575 575
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 639 635 595 595
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 489 475 459 459
Family soba (PP)
PO OSOBI 489 475 459 459
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 985 985 965 889
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 959 959 945 865
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 769 699 695 595
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 825 755 749 629
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 655 655 649 529
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 749 665 629 565
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Avio prevoz - čarter let, na relaciji Beograd – Bodrum– Beograd
    • Grupni autobuski transferi: aerodrom – hotel – aerodrom
    • Smeštaj u odabranom tipu sobe, 7 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
    • Avio takse, koje na na dan objavljivanja programa iznose ukupno oko 39.09 € (22.59 € takse aerodroma Nikola Tesla , 16,5 € taksa aerodroma u Bodrumu) i YQ taksu (aviokompanijska doplata za gorivo ) koja na dan objavljivanja programa iznosi 0 € - tako da ukupan iznos takse iznosi 39.09 € na dan objavljivanja programa. Takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta, u odnosu na ugovorenu. Tačan iznos doplata za gorivo će biti poznat najkasnije 5 dana pred polazak, a o čemu će putnici tada biti i obavešteni. Deca od 0 do 2 godine takse ne plaćaju.
    • Usluge predstavnika agencije za vreme boravka na destinaciji, troškovi organizacije putovanja
  • Nije uključeno u cenu

    • Međunarodno putno osiguranje, kao i druge vrste osiguranja.
    • Troškovi fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom
    • Individualni troškovi, ekstra hotelski troškovi.

Program putovanja

  • PROGRAM PUTOVANJA:

    • 1.dan: Beograd – Bodrum. Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» kod šaltera Argus Tours-a, dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Direktan čarter let za Bodrum. Posluženje u avionu. Sletanje u Bodrum, i organizovan transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje.
      2. - 7. dan: Egejska regija -Doručak. Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.
      8. dan Bodrum – Beograd - Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let za Beograd. Posluženje u avionu. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
  • USLOVI PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
  • NAČIN PLAĆANJA:

    • Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE; VISA, MASTER i DINA kreditne kartice KOMERCIJALNE BANKE - isključivo u agenciji Argus Tours,
      ili 40% po osobi prilikom rezervacije, preostali iznos do 50% iznosa aranžmana (osim za hotele kod kojih je naveden drugi procentualni iznos) do datuma navedenog u uslovima plaćanja za rani buking, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do pune cene aranžmana u 6 jednakih mesečnih rata - čekovima građana (deponuju se prilikom rezervacije) bez kamate,
      ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana.
      U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.
      Uslovi plaćanja za rani buking:

      Obavezna uplata do 31.05.2022.
      50% od ukupne cene aranžmana za hotele: MARSYAS, UNVER, ALKAN, ALMENA, ALMENA CITY, CIHANTURK, CLUB DORADO, CLUB SELEN, GREEN PALM, HALICI, HONEYMOON, INTERMAR, KAPMAR, MERT SEA SIDE, MUNAMAR PARK, MYRA, PORTOFINO, SELEN, SONNEN, CLUB MUNAMAR BEACH, EMRE, MY DREAM, PALMEA, PINETA CLUB, PINETA PARK DE LUXE, SESIN, BLUE BAY PLATINUM, BLUE BAY PLATINUM B CLUB, LALILA BLUE SUITES, AQUA, COSTA MARE SUITE, ELITE WORLD.
      Navedeni procentualni iznos cene aranžmana mora se izmiriti do predviđenog datuma, u suprotnom prijava se automatski prebacuje na redovan program sa zaduženjem i uslovima prema važećem cenovniku.
  • OSIGURANJE:

    • Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja sa COVID-19 pokrićem (nadstandardni program osiguranja, individualna ili grupna polisa za koju je neophodan minimum od pet prijavljenih putnika), za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave boravka u R.Srbiji), po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA ADO (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd).
      Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u “Opštim uslovima za osiguranje putnika za vreme puta i boravka u inostranstvu” Triglav osiguranja ADO, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana.
      U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP ASSISTANCE +381 11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu
      Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covida-19 se preporučuje za putovanje u inostranstvo radi Vaše sigurnosti, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • POPUSTI I DOPLATE:

    • Popusti za decu se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi!
      Deca do 2 godine imaju besplatan smeštaj u zajedničkom ležaju, NEMAJU mesto u avionu i autobusu prilkom transfera, borave GRATIS, ukoliko u programu nije drugačije određeno.
      Deca od 0-5,99 godina NEMAJU mesto u autobusu u toku transfera aerodrom-hotel-aerodrom. U smeštajnoj jedinici samo jedno dete može da koristi zajednički ležaj. Ako su dva deteta istog uzrasta prvo dete plaća cenu prvog deteta, a drugo dete plaća cenu drugog deteta iz tabele. Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj plaća punu cenu aranžmana. U nekim hotelima postoji mogućnost određenog popusta za dete koji se primenjuje u pratnji jedne punoplatežne osobe u sobi i radi se isključivo na upit!
      Prvo dete uzrasta predviđenog u tabeli (zavisno od hotela), ukoliko u programu nije drugačije odredjeno, u svim hotelima koristi zajednički ležaj. U hotelima gde postoji mogućnost smeštaja dvoje dece od 0 do 12 godina (11,99), ili 13 godina (12,99) u pratnji dve punoplatežne osobe u standardnoj sobi, oba deteta plaćaju iznos koji je naveden u tabeli programa putovanja, s tim što jedno dete ima smeštaj u pomoćnom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba, dok drugo dete ima smeštaj u zajedničkom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba.
      U hotelima koji imaju mogućnost smeštaja 3 punoplatežne (odrasle) osobe, i jednog deteta u standardnoj dvokrevetnoj sobi sa jednim pomoćnim ležajem, po pravilu dete koristi zajednički ležaj, i soba se radi na upit.
      Treća odrasla osoba se može smestiti u standardnu dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajem, u smeštajnim objektima u kojima je za istu naznačena cena, plaća iznos naveden u tabeli programa putovanja, ima smeštaj u pomoćnom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba.
      Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 40-90 % od ukupne cene aranžmana i cena je naveden u tabeli programa putovanja. Jednokrevetne sobe se rade isključivo na upit.
      Doplata za korišćenje klima uređaja se vrši u agenciji prilikom rezervacije kod hotela kod kojih je uz opis naglašeno da se ista dodatno naplaćuje !
      Po ovom programu ne postoji mogućnost umanjenja za sopstveni prevoz.
  • VAŽNE NAPOMENE:

    • U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 72h (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta.
      Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
      Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
      Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel ili vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
      POŠTOVANI PUTNICI OBAVEŠTAVAMO VAS, DA SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, PROSLEĐUJU SE INO PARTNERU BEZ ODLAGANJA U PREDVIĐENIM ROKOVIMA.
      Molimo putnike da imaju u vidu da u slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika na šta organizator putovanja ne može imati uticaja.
      FIRST (RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude - Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST (RANI BUKING) ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu na ime razlike u ceni.
      Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza, prema tački 11 Opštih uslova putovanja agencije Argus Tours. U slučaju promene broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija postojećeg ugovora i shodno tome i cene aranžmana po trenutno važećem cenovniku.
      U slučaju ranijeg napuštanja smeštaja ne postoji mogućnost bilo kakve refundacije, a prema pravilima hotela!
      Ukazujemo našim putnicima da je, u postojećim opšte poznatim okolnostima, moguće da dođe do poteškoća i privremene obustave u isporuci struje, vode, internet usluga, određene vrste roba i sl. u kojim slučajevima organizator putovanja ne može snositi odgovornost.
      Napomena za uslugu sve uključeno tzv. ALL INCLUSIVE : Navedena usluga podrazumeva tačno preciziran koncept usluga koji u većini hotela podrazumeva 3 osnovna obroka i konzumaciju lokalnih alkoholnih i bezalkoholnih pića u određenim vremenskim intervalima, i ne podrazumeva 24- časovnu konzumaciju istih ili korišćenje sadržaja hotela. Takođe skrećemo pažnju, da za hotele koji u okviru pomenute usluge daju besplatnu upotrebu ležaljki i suncobrana na plaži ili pored bazena, broj istih je ograničen na određeni procenat, a u odnosu na ukupan hotelski kapacitet kreveta, a prema zakonu Republike Turske.
      Kod transfera aerodrom-hotel - aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
      -Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora već podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.
  • OPŠTE NAPOMENE:

    • Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana. Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel (sobu), do trenutka napuštanja hotela (sobe), a prema hotelskim pravilima.
      U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 15.00 časova i napuštaju se do 12.00 časova (ili ranije u zavisnosti od vremena poletenja čarter leta) poslednjeg dana boravka. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 15.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja, koja se vrše direktno na recepciji hotela.
      Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od kojih po potrebi mogu da zatraže pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner USLAN TURIZM TAŞIMACILIK VE HAVACILIK LTD.ŞTI, GÜMÜŞSUYU, DÜNYA SAĞLIK SOK. No:3/5 TAKSIM / BEYOĞLU – ISTANBUL.
      Smeštaj u Turskoj je kategorisan po odluci lokalnih nadležnih organa. Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Napominjemo da postoji mogućnost razlike u kvalitetu smeštaja, ishrane i drugih usluga u okviru iste kategorije na destinaciji. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.
      Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
      Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Turskoj su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja.
      U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola, pravilo hotela je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što se ne smatra promenom aranžmana i što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu.
      Za razliku od naše, u ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina! Kvantitet i izbor hrane zavisi od kategorije hotela!!
      Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata.
      Navodi u opisu hotela, o sadržajima i uslugama koje pruža hotel ne podrazumevaju obavezno besplatno korišćenje istih. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost.
      Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničkih uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati.
      Hoteli koji raspolažu parkingom zadržavaju pravo da uslugu korišćenja istog naplaćuju a na čiju cenu organizator ne može uticati kao ni izvršiti rezervaciju.
      Minimalni broj punoplatežnih osoba je određen brojem osnovnih ležaja u smeštajnoj jedinici. Family i large sobe, su tipovi soba koji se rade isključivo na UPIT, zbog ograničenog broja istih u hotelu.
      U većini objekata se koristi sistem solarnih ploča za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
      Po pravilu, voda iz vodovoda nije predviđena za piće, ali se ista, bez obzira na mogući drugačiji sastav, miris, ukus ili eventualni salinitet smatra hemijski i bakteriološki ispravnom za sve druge potrebe.
      Samo opisi usluga sadržani u opisima organizatora putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.
      Molimo sve putnike da imaju u vidu da destinacija koju su odabrali za svoje letovanje ima bogat noćni život, naročito u klubovima duž plaže koji su neretko i u blizini hotela, tako da je moguće prisustvo glasnije muzike i buke u večernjim (noćnim) satima na šta organizator putovanja nema uticaj.
      Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize i pandemije izazvane virusom Covid 19 može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja.
      Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote, i biće tačno poznato 24 sata pred put.
      Napominjemo putnicima da se Kurban Bajram slavi od 09.07. - 13.07.2022. te u tim periodima kao i za sve vreme trajanja praznika, a shodno striktnom poštovanju verskih običaja u islamskim zemljama, može doći do promene-opadanja u kvalitetu pružanja pojednih usluga.
  • VAŽNO:

    • Predstojeća turistička sezona, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sve dosadašnje, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, sa posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrđenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvođenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja, dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl. 11, važeći na dan zaključenja ugovora.
      Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi potvrde identiteta. Preporučujemo kupovinu putnog zdravstvenog osiguranja koje obuhvata i COVID-19 rizike, radi Vaše sigurnosti. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Takođe se može desiti da dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u nekim hotelima. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen. Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima ulaska u zemlju odredišne destinacije (kao i zemlje u tranzitu), isto tako i o uslovima napuštanja iste i povratka u Republiku Srbiju, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacije, i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen), kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • UPOZORENJE:

    • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji.
      Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče...) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti.
      U slučaju eventualne štete koju putnik učini u prevoznom sredstvu, smeštajnoj jedinici ili objektu dužan je nadoknaditi lično na licu mesta.
      Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih.
      Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
      Preporučuje se putnicima, da se o uslovima ulaska u zemlje u koje putuju i kroz koje prolaze ( epidemiološke mere, potrebna novčana sredstva za boravak, međunarodno putno osiguranje, potvrde o smeštaju, ...) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs , na sajtu Ministarstva Spoljnih Poslova Republike Srbije www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične nadležne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju domicilne zemlje.
      U slučaju štrajka, kretanja migranata , blokade na putevima i drugih nepredviđenih okolnosti na koje organizator putovanja ne može uticati, organizator zadržava pravo promene rute putovanja kao i izmene redosleda sadržaja u programu.
      Organizator putovanja može zahtevati povećanje ugovorene cene samo ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u kursu razmene valuta ili do promene cene goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta-putna taksa koje utiču na cenu putovanja.
      U slučaju zakonske restrikcije popunjenosti sedišta prevoznog sredstva, koja se može odnositi kako na zemlje tranzita, tako i odredišne destinacije, cena aranžmana je podložna promeni.
      U slučaju uvođenja plaćanja obavezne boravišne takse ista će se plaćati na licu mesta prema tarifi i uslovima koje propišu turski nadležni organi.
      Molimo putnike da se o tačnom vremenu obavezno informišu u agenciji, dva dana pred put.
      Dozvoljena težina prtljaga 23kg po osobi (INF 10kg i sklopiva kolica do 7kg), a ručnog prtljaga 8kg po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje odredjuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja ne može imati uticaja).
  • Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u Tursku moraju imati rok važenja minimum 6 meseci od dana izlaska sa teritorije Turske. U slučaju uvođenja viza za državljane Republike Srbije, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vreme potrebnu dokumetaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obavešteni.

    • Molimo sve putnike da nam dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas o tačnom vremenu leta odnosno sastanka putnika na šalteru Argus Tours-a broj 703 na aerodromu „Nikola Tesla,“ obavestimo putem SMS-a 24 h pred let!!! Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju 24 h pred put!!!
      U slučaju nedovoljnog broja putnika , po predviđenom minimumu, na jednom od letova u seriji organizator putovanja zadržava pravo da istu seriju letova otkaže.
  • Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima medjunarodnog putnog osiguranja-Triglav osiguranje.

    • Aranžman je rađen na bazi minimum 144 putnika po avionu, u suprotnom krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre datuma polaska.
  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS.

Vrh stranice