SIDE/MANAVGAT 2022 (8 dana)   (Avion)

 

Nalazi se na oko 75 km istočno od Antalije. Smešten je na malom poluostrvu u Sredozemnom moru, koje je sa svih strana okruženo peščanom plažom. Okružen brojnim ostacima iz antičkog vremena koja uključuju Apolonov hram i veliki rimski amfiteatar gde ćete uživati u brojnim dešavanjima i u današnje vreme. Duge peščane plaže uvrstile su Side u jednu od najpoželjnijih destinacija za turiste iz celog sveta.

ZA RANE REZERVACIJE DO 31.05.2022.

 

 

Cenovnik

PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU: AERODROMSKE TAKSE, PREVOZ, SMEŠTAJ, TRANSFER I SL.

Smeštaj

Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 18.06.
25.06.
25.06.
02.07.
LEDA BEACH  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 505 505
ANDROS FAMILY CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 425 425
Family soba (AI)
PO OSOBI 425 425
NERGIZ BUTIK  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 419 419
SIDE LEGEND ( EX SIDE VIRGIN)  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 425 435
SIDE TEMPLE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 485 485
Family soba (AI)
PO OSOBI 485 485
ARMAS BELLA SUN  
1/2 Large room (AI)
PO OSOBI 569 569
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 559 559
BIENO VENUS HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 609 625
Family soba (AI)
PO OSOBI 609 625
DOSI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 639 645
Family soba (AI)
PO OSOBI 639 645
HOLIDAY CITY  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 679 715
LARISSA BEACH CLUB SIDE  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 849 849
SIDE AQUAMARIN RESORT & SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 605 625
SIDE WIN HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 485 499
Family soba (AI)
PO OSOBI 499 515
Family soba kreveti na sprat (AI)
PO OSOBI 485 499
AMARA FAMILY RESORT  
1/2 Garden soba (UAI)
PO OSOBI 699 719
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 709 735
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 739 769
OTIUM FAMILY STONE PALACE ( EX. LARISSA STONE PALACE RESORT)  
1/2 Large Superior soba (UAI)
PO OSOBI 745 745
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 655 655
Family soba (UAI)
PO OSOBI 795 795
RAYMAR HOTELS & RESORT  
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 675 675
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 685 685
Family soba (UAI)
PO OSOBI 675 675
SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA  
1/2 Bocni pogled more (AI)
PO OSOBI 685 695
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 669 679
1/2 SV ( Pogled more) (AI)
PO OSOBI 699 715
THRONE BEACH RESORT &SPA  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 495 499
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 515 519
Large soba (AI)
PO OSOBI 515 519
datum od - do 02.07.
09.07.
09.07.
16.07.
16.07.
23.07.
23.07.
30.07.
30.07.
06.08.
LEDA BEACH  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 509 515 555 555 555
ANDROS FAMILY CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 429 429 429 429 429
Family soba (AI)
PO OSOBI 429 429 429 429 429
NERGIZ BUTIK  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 425 439 455 455 455
SIDE LEGEND ( EX SIDE VIRGIN)  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 455 469 469 479 485
SIDE TEMPLE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 509 545 545 545 545
Family soba (AI)
PO OSOBI 509 545 545 545 545
ARMAS BELLA SUN  
1/2 Large room (AI)
PO OSOBI 605 615 615 615 615
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 595 609 609 609 609
BIENO VENUS HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 635 685 699 699 699
Family soba (AI)
PO OSOBI 635 685 699 699 699
DOSI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 675 685 725 725 725
Family soba (AI)
PO OSOBI 675 685 725 725 725
HOLIDAY CITY  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 715 739 739 739 739
LARISSA BEACH CLUB SIDE  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 849 929 929 929 929
SIDE AQUAMARIN RESORT & SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 629 655 655 655 655
SIDE WIN HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 569 659 669 685 685
Family soba (AI)
PO OSOBI 585 679 695 705 705
Family soba kreveti na sprat (AI)
PO OSOBI 569 659 669 685 685
AMARA FAMILY RESORT  
1/2 Garden soba (UAI)
PO OSOBI 789 805 835 835 859
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 805 819 849 849 875
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 839 849 885 885 905
OTIUM FAMILY STONE PALACE ( EX. LARISSA STONE PALACE RESORT)  
1/2 Large Superior soba (UAI)
PO OSOBI 749 805 805 805 805
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 659 705 705 705 705
Family soba (UAI)
PO OSOBI 799 859 859 859 859
RAYMAR HOTELS & RESORT  
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 695 705 735 735 735
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 709 715 745 745 745
Family soba (UAI)
PO OSOBI 695 705 735 735 735
SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA  
1/2 Bocni pogled more (AI)
PO OSOBI 699 729 729 729 729
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 685 709 709 709 709
1/2 SV ( Pogled more) (AI)
PO OSOBI 715 745 745 745 745
THRONE BEACH RESORT &SPA  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 535 535 549 549 549
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 549 555 569 569 569
Large soba (AI)
PO OSOBI 549 555 569 569 569
datum od - do 06.08.
13.08.
13.08.
20.08.
20.08.
27.08.
27.08.
03.09.
LEDA BEACH  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 555 555 545 515
ANDROS FAMILY CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 429 429 429 425
Family soba (AI)
PO OSOBI 429 429 429 425
NERGIZ BUTIK  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 455 455 429 425
SIDE LEGEND ( EX SIDE VIRGIN)  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 485 475 469 459
SIDE TEMPLE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 545 545 545 529
Family soba (AI)
PO OSOBI 545 545 545 529
ARMAS BELLA SUN  
1/2 Large room (AI)
PO OSOBI 615 615 609 569
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 609 609 599 559
BIENO VENUS HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 699 699 699 639
Family soba (AI)
PO OSOBI 699 699 699 639
DOSI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 725 725 725 705
Family soba (AI)
PO OSOBI 725 725 725 705
HOLIDAY CITY  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 739 739 719 715
LARISSA BEACH CLUB SIDE  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 929 929 899 879
SIDE AQUAMARIN RESORT & SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 655 655 649 625
SIDE WIN HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 689 689 689 649
Family soba (AI)
PO OSOBI 715 715 715 675
Family soba kreveti na sprat (AI)
PO OSOBI 689 689 689 649
AMARA FAMILY RESORT  
1/2 Garden soba (UAI)
PO OSOBI 869 869 859 799
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 885 885 875 815
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 915 915 905 849
OTIUM FAMILY STONE PALACE ( EX. LARISSA STONE PALACE RESORT)  
1/2 Large Superior soba (UAI)
PO OSOBI 805 805 769 755
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 705 705 679 665
Family soba (UAI)
PO OSOBI 859 859 825 809
RAYMAR HOTELS & RESORT  
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 735 735 735 695
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 745 745 745 705
Family soba (UAI)
PO OSOBI 735 735 735 695
SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA  
1/2 Bocni pogled more (AI)
PO OSOBI 729 729 705 695
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 709 709 689 679
1/2 SV ( Pogled more) (AI)
PO OSOBI 745 745 719 715
THRONE BEACH RESORT &SPA  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 549 549 545 495
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 569 569 565 515
Large soba (AI)
PO OSOBI 569 569 565 515
datum od - do 03.09.
10.09.
10.09.
17.09.
17.09.
24.09.
24.09.
01.10.
LEDA BEACH  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 515 515 509 505
ANDROS FAMILY CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 425 425 389 375
Family soba (AI)
PO OSOBI 425 425 389 375
NERGIZ BUTIK  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 425 425 425 365
SIDE LEGEND ( EX SIDE VIRGIN)  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 449 439 429 419
SIDE TEMPLE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 515 515 509 509
Family soba (AI)
PO OSOBI 515 515 509 509
ARMAS BELLA SUN  
1/2 Large room (AI)
PO OSOBI 569 569 555 539
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 559 559 549 529
BIENO VENUS HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 629 629 599 579
Family soba (AI)
PO OSOBI 629 629 599 579
DOSI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 675 675 629 629
Family soba (AI)
PO OSOBI 675 675 629 629
HOLIDAY CITY  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 715 665 649 625
LARISSA BEACH CLUB SIDE  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 879 879 859 859
SIDE AQUAMARIN RESORT & SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 625 609 589 575
SIDE WIN HOTEL&SPA  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 649 635 525 499
Family soba (AI)
PO OSOBI 675 655 539 515
Family soba kreveti na sprat (AI)
PO OSOBI 649 635 525 499
AMARA FAMILY RESORT  
1/2 Garden soba (UAI)
PO OSOBI 799 799 779 735
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 815 815 795 749
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 849 849 825 779
OTIUM FAMILY STONE PALACE ( EX. LARISSA STONE PALACE RESORT)  
1/2 Large Superior soba (UAI)
PO OSOBI 755 755 729 729
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 665 665 645 645
Family soba (UAI)
PO OSOBI 809 805 779 779
RAYMAR HOTELS & RESORT  
1/2 Standard (UAI)
PO OSOBI 689 675 659 645
1/2 SV ( Pogled more ) (UAI)
PO OSOBI 699 685 669 655
Family soba (UAI)
PO OSOBI 689 675 659 645
SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA  
1/2 Bocni pogled more (AI)
PO OSOBI 695 659 649 615
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 679 639 629 599
1/2 SV ( Pogled more) (AI)
PO OSOBI 715 675 665 629
THRONE BEACH RESORT &SPA  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 495 489 475 475
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 515 509 495 495
Large soba (AI)
PO OSOBI 515 509 495 495
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Avio prevoz - čarter let, na relaciji Beograd – Antalija – Beograd
    • Grupni autobuski transferi: aerodrom – hotel – aerodrom.
    • Smeštaj u odabranom tipu sobe, 7 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
    • Avio takse, koje na na dan objavljivanja programa iznose ukupno oko 39.09 € (22.59 € takse aerodroma Nikola Tesla , 16,5 € taksa aerodroma u Antaliji) i YQ taksu (aviokompanijska doplata za gorivo ) koja na dan objavljivanja programa iznosi 0 € - tako da ukupan iznos takse iznosi 39.09 € na dan objavljivanja programa. Takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta, u odnosu na ugovorenu. Tačan iznos doplata za gorivo će biti poznat najkasnije 5 dana pred polazak, a o čemu će putnici tada biti i obavešteni. Deca od 0 do 2 godine takse ne plaćaju.
    • Usluge predstavnika agencije za vreme boravka na destinaciji, troškovi organizacije putovanja.
  • Nije uključeno u cenu

    • Međunarodno putno osiguranje, kao i druge vrste osiguranja.
    • Troškovi fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom
    • Individualni troškovi, ekstra hotelski troškovi.

Program putovanja

  • PROGRAM PUTOVANJA:

    • 1.dan: Beograd – Antalija. Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» kod šaltera Argus Tours-a, dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Direktan čarter let za Antaliju. Posluženje u avionu. Sletanje u Antaliju, i organizovan transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje.
      2. - 7. dan: Antalijska regija - Doručak. Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.
      8. dan Antalija – Beograd - Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let za Beograd. Posluženje u avionu. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
  • USLOVI PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
  • NAČIN PLAĆANJA:

    • Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE; VISA, MASTER i DINA kreditne kartice KOMERCIJALNE BANKE - isključivo u agenciji Argus Tours,
      ili 40% po osobi prilikom rezervacije, preostali iznos do 50% iznosa aranžmana (osim za hotele kod kojih je naveden drugi procentualni iznos) do datuma navedenog u uslovima plaćanja za rani buking, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do pune cene aranžmana u 6 jednakih mesečnih rata - čekovima građana (deponuju se prilikom rezervacije) bez kamate,
      ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana.
      U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.
      Uslovi plaćanja za rani buking:
      Obavezna uplata do 31.05.2022.
      50% od ukupne cene aranžmana za hotele: LEDA BEACH, NERGIZ BUTIK, BIENO VENUS HOTEL&SPA, DOSI, HOLIDAY CITY SIDE, LARISSA BEACH CLUB, SIDE AQUAMARIN, SIDE WIN HOTEL&SPA, OTIUM FAMILY STONE PALACE, RAYMAR HOTELS & RESORT, SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA, THRONE BEACH RESORT & SPA.
      100% od ukupne cene aranžmana za hotele: ARMAS BELLA SUN, AMARA FAMILY RESORT.
      Navedeni procentualni iznos cene aranžmana mora se izmiriti do predviđenog datuma, u suprotnom prijava se automatski prebacuje na redovan program sa zaduženjem i uslovima prema važećem cenovniku.
  • OSIGURANJE:

    • Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja sa COVID-19 pokrićem (nadstandardni program osiguranja, individualna ili grupna polisa za koju je neophodan minimum od pet prijavljenih putnika), za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave boravka u R.Srbiji), po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA ADO (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd).
      Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u “Opštim uslovima za osiguranje putnika za vreme puta i boravka u inostranstvu” Triglav osiguranja ADO, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana.
      U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP ASSISTANCE +381 11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu
      Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covida-19 se preporučuje za putovanje u inostranstvo radi Vaše sigurnosti, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • POPUSTI I DOPLATE:

    • Popusti za decu se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi!
      Deca do 2 godine imaju besplatan smeštaj u zajedničkom ležaju, NEMAJU mesto u avionu i autobusu prilkom transfera, borave GRATIS, ukoliko u programu nije drugačije određeno.
      Deca od 0-5,99 godina NEMAJU mesto u autobusu u toku transfera aerodrom-hotel-aerodrom. U smeštajnoj jedinici samo jedno dete može da koristi zajednički ležaj. Ako su dva deteta istog uzrasta prvo dete plaća cenu prvog deteta, a drugo dete plaća cenu drugog deteta iz tabele. Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj plaća punu cenu aranžmana. U nekim hotelima postoji mogućnost određenog popusta za dete koji se primenjuje u pratnji jedne punoplatežne osobe u sobi i radi se isključivo na upit!
      Prvo dete uzrasta predviđenog u tabeli (zavisno od hotela), ukoliko u programu nije drugačije odredjeno, u svim hotelima koristi zajednički ležaj. U hotelima gde postoji mogućnost smeštaja dvoje dece od 0 do 12 godina (11,99), ili 13 godina (12,99) u pratnji dve punoplatežne osobe u standardnoj sobi, oba deteta plaćaju iznos koji je naveden u tabeli programa putovanja, s tim što jedno dete ima smeštaj u pomoćnom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba, dok drugo dete ima smeštaj u zajedničkom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba.
      U hotelima koji imaju mogućnost smeštaja 3 punoplatežne (odrasle) osobe, i jednog deteta u standardnoj dvokrevetnoj sobi sa jednim pomoćnim ležajem, po pravilu dete koristi zajednički ležaj, i soba se radi na upit.
      Treća odrasla osoba se može smestiti u standardnu dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajem, u smeštajnim objektima u kojima je za istu naznačena cena, plaća iznos naveden u tabeli programa putovanja, ima smeštaj u pomoćnom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba.
      Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 40-90 % od ukupne cene aranžmana i cena je naveden u tabeli programa putovanja. Jednokrevetne sobe se rade isključivo na upit.
      Doplata za korišćenje klima uređaja se vrši u agenciji prilikom rezervacije kod hotela kod kojih je uz opis naglašeno da se ista dodatno naplaćuje !
      Po ovom programu ne postoji mogućnost umanjenja za sopstveni prevoz.
  • VAŽNE NAPOMENE:

    • U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 72h (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta.
      Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
      Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
      Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel ili vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
      POŠTOVANI PUTNICI OBAVEŠTAVAMO VAS, DA SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, PROSLEĐUJU SE INO PARTNERU BEZ ODLAGANJA U PREDVIĐENIM ROKOVIMA.
      Molimo putnike da imaju u vidu da u slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika na šta organizator putovanja ne može imati uticaja.
      FIRST (RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude - Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST (RANI BUKING) ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu na ime razlike u ceni.
      Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza, prema tački 11 Opštih uslova putovanja agencije Argus Tours. U slučaju promene broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija postojećeg ugovora i shodno tome i cene aranžmana po trenutno važećem cenovniku.
      U slučaju ranijeg napuštanja smeštaja ne postoji mogućnost bilo kakve refundacije, a prema pravilima hotela!
      Ukazujemo našim putnicima da je, u postojećim opšte poznatim okolnostima, moguće da dođe do poteškoća i privremene obustave u isporuci struje, vode, internet usluga, određene vrste roba i sl. u kojim slučajevima organizator putovanja ne može snositi odgovornost.
      Napomena za uslugu sve uključeno tzv. ALL INCLUSIVE : Navedena usluga podrazumeva tačno preciziran koncept usluga koji u većini hotela podrazumeva 3 osnovna obroka i konzumaciju lokalnih alkoholnih i bezalkoholnih pića u određenim vremenskim intervalima, i ne podrazumeva 24- časovnu konzumaciju istih ili korišćenje sadržaja hotela. Takođe skrećemo pažnju, da za hotele koji u okviru pomenute usluge daju besplatnu upotrebu ležaljki i suncobrana na plaži ili pored bazena, broj istih je ograničen na određeni procenat, a u odnosu na ukupan hotelski kapacitet kreveta, a prema zakonu Republike Turske.
      Kod transfera aerodrom-hotel - aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
      -Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora već podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.
  • OPŠTE NAPOMENE:

    • Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana. Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel (sobu), do trenutka napuštanja hotela (sobe), a prema hotelskim pravilima.
      U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 15.00 časova i napuštaju se do 12.00 časova (ili ranije u zavisnosti od vremena poletenja čarter leta) poslednjeg dana boravka. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 15.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja, koja se vrše direktno na recepciji hotela.
      Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od kojih po potrebi mogu da zatraže pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner USLAN TURIZM TAŞIMACILIK VE HAVACILIK LTD.ŞTI, GÜMÜŞSUYU, DÜNYA SAĞLIK SOK. No:3/5 TAKSIM / BEYOĞLU – ISTANBUL.
      Smeštaj u Turskoj je kategorisan po odluci lokalnih nadležnih organa. Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Napominjemo da postoji mogućnost razlike u kvalitetu smeštaja, ishrane i drugih usluga u okviru iste kategorije na destinaciji. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.
      Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
      Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Turskoj su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja.
      U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola, pravilo hotela je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što se ne smatra promenom aranžmana i što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu.
      Za razliku od naše, u ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina! Kvantitet i izbor hrane zavisi od kategorije hotela!!
      Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata.
      Navodi u opisu hotela, o sadržajima i uslugama koje pruža hotel ne podrazumevaju obavezno besplatno korišćenje istih. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost.
      Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničkih uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati.
      Hoteli koji raspolažu parkingom zadržavaju pravo da uslugu korišćenja istog naplaćuju a na čiju cenu organizator ne može uticati kao ni izvršiti rezervaciju.
      Minimalni broj punoplatežnih osoba je određen brojem osnovnih ležaja u smeštajnoj jedinici. Family i large sobe, su tipovi soba koji se rade isključivo na UPIT, zbog ograničenog broja istih u hotelu.
      U većini objekata se koristi sistem solarnih ploča za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
      Po pravilu, voda iz vodovoda nije predviđena za piće, ali se ista, bez obzira na mogući drugačiji sastav, miris, ukus ili eventualni salinitet smatra hemijski i bakteriološki ispravnom za sve druge potrebe.
      Samo opisi usluga sadržani u opisima organizatora putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.
      Molimo sve putnike da imaju u vidu da destinacija koju su odabrali za svoje letovanje ima bogat noćni život, naročito u klubovima duž plaže koji su neretko i u blizini hotela, tako da je moguće prisustvo glasnije muzike i buke u večernjim (noćnim) satima na šta organizator putovanja nema uticaj.
      Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize i pandemije izazvane virusom Covid 19 može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja.
      Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote, i biće tačno poznato 24 sata pred put.
      Napominjemo putnicima da se Kurban Bajram slavi od 09.07. - 13.07.2022. te u tim periodima kao i za sve vreme trajanja praznika, a shodno striktnom poštovanju verskih običaja u islamskim zemljama, može doći do promene-opadanja u kvalitetu pružanja pojednih usluga.
  • VAŽNO:

    • Predstojeća turistička sezona, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sve dosadašnje, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, sa posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrđenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvođenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja, dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl. 11, važeći na dan zaključenja ugovora.
      Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi potvrde identiteta. Preporučujemo kupovinu putnog zdravstvenog osiguranja koje obuhvata i COVID-19 rizike, radi Vaše sigurnosti. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Takođe se može desiti da dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u nekim hotelima. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen. Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima ulaska u zemlju odredišne destinacije (kao i zemlje u tranzitu), isto tako i o uslovima napuštanja iste i povratka u Republiku Srbiju, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacije, i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen), kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • UPOZORENJE:

    • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji.
      Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče...) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti.
      U slučaju eventualne štete koju putnik učini u prevoznom sredstvu, smeštajnoj jedinici ili objektu dužan je nadoknaditi lično na licu mesta.
      Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih.
      Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
      Preporučuje se putnicima, da se o uslovima ulaska u zemlje u koje putuju i kroz koje prolaze ( epidemiološke mere, potrebna novčana sredstva za boravak, međunarodno putno osiguranje, potvrde o smeštaju, ...) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs , na sajtu Ministarstva Spoljnih Poslova Republike Srbije www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične nadležne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju domicilne zemlje.
      U slučaju štrajka, kretanja migranata , blokade na putevima i drugih nepredviđenih okolnosti na koje organizator putovanja ne može uticati, organizator zadržava pravo promene rute putovanja kao i izmene redosleda sadržaja u programu.
      Organizator putovanja može zahtevati povećanje ugovorene cene samo ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u kursu razmene valuta ili do promene cene goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta-putna taksa koje utiču na cenu putovanja.
      U slučaju zakonske restrikcije popunjenosti sedišta prevoznog sredstva, koja se može odnositi kako na zemlje tranzita, tako i odredišne destinacije, cena aranžmana je podložna promeni.
      U slučaju uvođenja plaćanja obavezne boravišne takse ista će se plaćati na licu mesta prema tarifi i uslovima koje propišu turski nadležni organi.
      Molimo putnike da se o tačnom vremenu obavezno informišu u agenciji, dva dana pred put.
      Dozvoljena težina prtljaga 23kg po osobi (INF 10kg i sklopiva kolica do 7kg), a ručnog prtljaga 8kg po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje odredjuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja ne može imati uticaja).
  • Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u Tursku moraju imati rok važenja minimum 6 meseci od dana izlaska sa teritorije Turske. U slučaju uvođenja viza za državljane Republike Srbije, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vreme potrebnu dokumetaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obavešteni.

    • Molimo sve putnike da nam dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas o tačnom vremenu leta odnosno sastanka putnika na šalteru Argus Tours-a broj 703 na aerodromu „Nikola Tesla,“ obavestimo putem SMS-a 24 h pred let!!! Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju 24 h pred put!!!
      U slučaju nedovoljnog broja putnika , po predviđenom minimumu, na jednom od letova u seriji organizator putovanja zadržava pravo da istu seriju letova otkaže.
  • Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima medjunarodnog putnog osiguranja-Triglav osiguranje.

    • Aranžman je rađen na bazi minimum 144 putnika po avionu, u suprotnom krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre datuma polaska.
  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS.

Vrh stranice