Hotel SWISS INN HURGHADA RESORT ex.HILTON RESORT*****

https://swissinn.net/corporate/

HILTON RESORT 5* Ovaj hotelski kompleks je smešten u južnom delu Hurgade, na oko 9 km od grada, na početku pešačke zone Memša, sa lepom sopstvenom peščanom plažom. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane. Elegantan hotelski kompleks, poslednji put renoviran 2004. godine, te je skromnijeg kvaliteta pojedinih smeštajnih kapaciteta, a sastoji se od glavne zgrade i vila koje deli put. Pojedini blokovi se postepeno renoviraju u novije vreme. Hotel u svom sastavu ima 4 bazena na otvorenom – 2 otvorena sa delom za decu, jedan bazen sa aqua parkom sadrži 3 tobogana za odrasle i 9 tobogana za decu, jedan u delu Villas i jedan zatvoreni bazen, kompletno opremljenu peščanu plažu sa marinom, diving centar, centar za sportove na vodi, health club sa jacuzzijem, saunom, masažom, teniske terene, kongresnu salu, privatni parking, bilijar, stoni tenis…Od restorana: 5 specijalizovanih za različite kuhinje i 2 bara…Standardne sobe su dvokrevetne i dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, klimatizovane, TWC, TV, telefon, sef (na recepciji)... U standardnoj sobi hotel dozvoljava smeštaj maksimum 1 deteta do 11.99 godina u pratnji 2 odrasle osobe ili 3 odrasle osobe. Usluga: All inclusive (sve uključeno po hotelskim pravilima).

VAŽNA NAPOMENA: Za vreme trajanja pandemije COVID -19, hoteli zadržavaju pravo menjanja nekih od sadržaja ili usluga (kao i all inclusive koncepta), kao i njihovo prilagođavanje trenutnoj situaciji, bez prethodne najave, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, na šta organizator putovanja ne može uticati i ne snosi odgovornost.


Preuzmite PDF-ove:

Cenovnik

PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU: AERODROMSKE TAKSE, PREVOZ, SMEŠTAJ, TRANSFER I SL.
Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Cene aranžmana po osobi izražene u evrima (€)
datum od - do 27.11.
04.12.
27.11.
11.12.
1/2 Premium (AI)
Odrasli 605 939
dodatni krevet 589 915
I dete 2-12 295 299
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 295 299
datum od - do 04.12.
11.12.
04.12.
18.12.
11.12.
18.12.
11.12.
25.12.
18.12.
25.12.
18.12.
01.01.
1/2 Premium (AI)
Odrasli 589 905 575 889 605 959
dodatni krevet 575 879 559 865 595 935
I dete 2-12 295 299 295 299 329 335
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 295 299 295 299 329 335
datum od - do 15.01.
22.01.
15.01.
29.01.
22.01.
29.01.
22.01.
05.02.
29.01.
05.02.
29.01.
12.02.
1/2 Premium (AI)
Odrasli 585 865 545 825 545 825
dodatni krevet 569 839 529 799 529 799
I dete 2-12 335 339 295 299 295 299
I dete 2-12 (u zajedničkom ležaju) 335 339 295 299 295 299
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada-Beograd avio kompanijom AIR CAIRO (redovna linija)

    • grupne autobuske transfere: aerodrom – hotel – aerodrom

    • 7 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge

    • asistenciju lokalnog predstavnika na engleskom jeziku, za vreme boravka na destinaciji (u zavisnosti od broja putnika)

    • troškove organizacije putovanja

    • avio takse koje na dan objavljivanja programa iznose ukupno oko 51.02€ (takse aerodroma Nikola Tesla i taksa aerodroma u Hurgadi) i YQ taksu (aviokompanijska doplata za gorivo) koja na dan objavljivanja programa iznosi 24.98€ - tako da ukupan iznos takse iznosi 76€ na dan objavljivanja programa. Takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta u odnosu na ugovorenu. Deca od 0 do 2 godine takse ne plaćaju.

  • Nije uključeno u cenu

    • Obavezno međunarodno putno osiguranje koje pokriva Covid-19

    • egipatsku vizu

    • obroke u avionu

    • troškove fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom, a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i organizator izleta može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate, a u skladu sa mogućnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera)

    • individualne troškove

    • ekstra hotelske troškove

Program putovanja

  • PROGRAM PUTOVANJA:

    • 1.dan: Beograd – Hurgada Individulani dolazak putnika na aerodrom «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Svim putnicima dokumentacija neophodna za putovanje će biti dostavljena putem mejla, oko 24h pred polazak. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu letom SM 388 oko 05.30h. Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu) oko 10.00h. Transfer do hotela. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Večera. Noćenje 2.-06./09./10./13. dan: Hurgada –Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge. 07./10./11./14. dan: Hurgada. Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u večernjim satima. 08./11./12./15. dan: Hurgada – Beograd. Let za Beograd. Predviđeno poletanje za Beograd (po lokalnom vremenu) letom SM 387 oko 02.00h. Sletanje u Beograd predviđeno oko 04.30h. Kraj programa. Važna napomena za vreme poletanja: Prema obaveštenju avio kompanije Air Cairo zadržava pravo promene ugovorenih preliminarnih vremena letova navedenih u programu putovanja. Molimo Vas da ovu činjenicu imate u vidu prilikom rezervacije aranžmana. Molimo vas da se o uslovima prelaska državne granice detaljno informišete pre početka putovanja.

  • USLOVI I NACIN PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate. Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE; VISA, MASTER i DINA kreditne kartice Komercijalne banke - isključivo u agenciji Argus Tours ili 250 € po osobi prilikom rezervacije, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili u 4 jednake mesečne rata prilikom rezervacije – čekovima građana (deponuju se prilikom rezervacije), bez kamate ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aražmana podleže promeni. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je ino partner »TRAVEL WAYS EGYPT«. Attia El Sawalhy St., El Serag Center Tower No.1. From Makram Abid. Nasr City. Cairo. Egypt.

  • PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE:

    • Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covida-19 je obavezno za putovanje u Egipat, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju. OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja sa COVID-19 pokrićem (nadstandardni program osiguranja, individualna ili grupna polisa za koju je neophodan minimum od pet prijavljenih putnika),), za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave boravka u R. Srbiji), po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA ADO (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd). Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u “Opštim uslovima za osiguranje putnika za vreme puta i boravka u inostranstvu” Triglav osiguranja ADO, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana. U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP ASSISTANCE +381 11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu

  • VIZA i VAŽENJE PASOŠA:

    • VIZA i VAŽENJE PASOŠA: Za državljane Srbije (putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju) se dobija prilikom ulaska u Egipat (25$) ili se može dobiti individualno u ambasadi Egipta u Beogradu, ulica Andre Nikolića 12. tel. 011/2650-585 uz potvrdu o putovanja, voucher i dve fotografije (dimenzija 4x6 cm na beloj pozadinu. Košta 10$ (plaća se isključivo u USD), procedura u letnjoj sezoni traje minimum 10 radnih dana, a pasoš mora da važi MINIMUM 6 MESECI od datuma izlaska iz Egipta. Dokumentaciju primaju od 09.00h do 11.00h. Troškovi propuštenih letova, usluge u hotelu i svih drugih ugovorenih, uplaćenih, a neiskorišćenih usluga nastalih usled neposedovanja vize smatraće se odustankom na dan putovanja po opštim uslovima putovanja.

  • VAŽNA NAPOMENA:

    • U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 14.00h i napuštaju se do 12.00h poslednjeg dana boravka u hotelu. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 14.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote i biće tačno poznato 24h pred put. Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od koje po potrebi može da zatraži pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Egiptu su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu. U slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika. Promena datuma putovanja, kao i promena hotela, smatra se se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza prema tački 11. Opštih uslova putovanja agencije Argus Tours-a.

  • VAŽNO:

    • Predstojeća turistička sezona, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sve dosadašnje, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrdjenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvodjenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl.11, važeći na dan zaključenja ugovora. Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima, ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. da je obavezno nošenje zaštitnih maski tokom trajanja leta u avionu, kao i u prevoznom sredstvu kojim se obavlja transfer na destinaciji. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima, pre ulaska u avion, vrši se beskontaktno merenje temperature, te putniku, koji ima povišenu temperaturu, može, prema odluci avio kompanije, biti uskraćeno ukrcavanje, ili pak naloženo obavezno testiranje. Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan, a u kolliko se to utvrdi na destinaciji , agencija će takvom putniku, o njegovom trošku, organizovati prevoz i pružiti asistenciju, u skladu sa objektivnim mogućnostima, da bi se putnik zbrinuo. Posebno ukazujemo na mogućnost dužeg trajanja graničnih procedura, usled sprovodjenja odredjenih mera, popunjavanja formulara, merenja temperature i sl. Sve informacije i uslovi koju se nalaze na našim programima i drugim objavama, su promenljive i van svakog uticaja organizatora putovanja, te zavise prvenstveno od odluka nadležnih o neophodnim epidemiološkoim merama i ograničenjima bilo koje vrste. Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice, kao I u prevoznom sredstvu na transfer una destinaciji. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Takođe se može desiti da dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u nekim hotelima. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen. COVID-19: Počevši od 01.09.2020., na snagu je stupila odluka Vlade Republike Egipat da je državljanima Srbije za ulazak u AR Egipat neophodan negativan PCR test na COVID-19 ne stariji od 72h. Deca uzrasta do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test. Državljani Srbije mogu da uđu u Egipat. Za lica koja su revakcinisana nije neophodan PCR test, već je potrebno posedovati sertifikat o vakcinisanju sa QR kodom. Za lica koja nisu vakcinisana potreban je negativan PCR test sa QR kodom. https://www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje Obavezno je međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19; Turističke vize su ukinute za boravak do 30.04.2021.; Popunjenost kapaciteta hotela do 31.09. će biti do 50%, a od 01.10. do 75%. U standardnoj sobi, zavisno od hotela, maksimum osoba će biiti 2 odrasle osobe i dvoje dece do 12 godina; Ne postoji mogućnost smeštaja u trokrevetnim sobama; U autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta. Turistima je zabranjeno da konzumiraju hranu i piće van hotelskog kompleksa. Turistima je zabranjen izlazak iz Hurgade, što znači da se izleti do Kaira i Luksora neće realizovati. Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...). Na aerodromu, putnici će biti u obavezi da potpišu dokument da 14 dana pre puta nisu bili u kontaktu sa osobom koja je zaražena. Putnici moraju da popune Formular "Traveller Declaration Form" pre ulaska u avion, koji je dostupan u našoj agenciji svim putnicima. Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za Covid-19, detalji osiguranja moraju biti upisani u Formular. Putnici u ručnom prtljagu moraju imati maske i rukavice. Nove zaštitne mere povodom Covida-19, koje je vlada Republike Egipta navela u svom protokolu na destinaciji: Za prijavljivanje i odjavljivanje u hotelu, postupak će biti sličan onom kakav je bio ranije. Recepcionar će nositi masku, dok će u nekim hotelima na recepciji biti pleksiglas. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u većini hotela. U restoranima je rastojanje od dva metra između stolova, a isto je u barovima (minimum 1,5m). Postojaće udaljenost između suncobrana na plaži definisana protokolom. Na aerodromu klijenti uvek moraju nositi masku. Samo na pasoškoj kontroli će skinuti masku. U avionu su putnici obavezni da nose masku. Prilikom autobuskog transfera putnici su obavezni da stave masku. Ko ne bude imao masku, neće moći da uđe u avion/autobus. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen.

  • Program sa cenovnikom br. 11 počinje da važi od 19.11.2021. Svaka promena po ovom programu (termin, hotel, struktura sobe, usluga i imena putnika) tretira se kao otkaz aranžmana, a nova rezervacija će se raditi po trenutno važećem cenovniku.

    • POŠTOVANI PUTNICI, OBAVEŠTAVAMO VAS DA, SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING, PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, SE PROSLEĐUJU INO PARTNERU BEZ ODLAGANJA U PREDVIĐENIM ROKOVIMA. SVE REZERVACIJE SE RADE ISKLJUČIVO NA UPIT!!! PUTNICI ĆE U ROKU OD 72H OD DANA REZERVACIJE BITI OBAVEŠTENI O STATUSU ISTE I UKOLIKO REZERVACIJA NE BUDE POTVRĐENA OD STRANE HOTELA ILI AVIO KOMPANIJE, REZERVACIJA ĆE AUTOMATSKI BITI RASKINUTA I PRESTATI DA PROIZVODI PRAVNO DEJSTVO, SA ČIME SU SE PUTNICI SAGLASILI PRILIKOM SAME REZERVACIJE.

  • POPUSTI I DOPLATE:

    • Popusti za decu se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi. Hotel Premier La Reve ne prima osobe ispod 16 godina. Ukoliko su 2 deteta uzrasta od 0-2 godine, oba deteta plaćaju po 49€ ili 55€ . Prvo dete od 2 – 06.99/07.99/11.99/12.99/13.99/14.99 godina (zavisno od hotela), ukoliko u programu nije drugačije određeno, u svim hotelima koristi zajednički ležaj. Deca do 2 godine imaju besplatan smeštaj u zajedničkom ležaju. NEMAJU mesto u avionu i autobusu, imaju ishranu u hotelu, plaćaju 49€ ili 55€. Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj plaća punu cenu aranžmana. Rezeravacija jednokrevetnih (1/1) soba, kao i iznos doplate je isključivo na upit (okvirna cena 30 % od ukupne cene aranžmana). Hoteli Pickalbatros Jungle Aqua Park ne dozvoljava rezervaciju jednokrevetnih (1/1) soba). U family sobama ne mogu da se rezervišu jednokrevetne sobe. FAMILY SOBE (sa strukturom 2 odrasle osobe + 3 dece na raspolaganju u hotelima: BELLA VISTA, JUNGLE AQUA PARK, PRIMA LIFE, CARIBBEAN WORLD SAOMA BAY, a sa strukturom 2 odrasle osobe + 2 dece u hotelima: STEIGENBERGEER AL DAU BEACH) SE RADE ISKLJUČIVO NA UPIT, zbog ograničenog broja ovog tipa smeštaja u hotelima. Iako je cena za treću odraslu osobu data u cenovniku za većinu hotela, zbog trenutno važećih epidemioloških mera, smeštaj tri odrasle osobe u istoj sobi se radi isključivo na UPIT i moguć je u vrl malom broju hotela. Dozvoljena težina prtljaga 23kg po osobi, a ručnog prtljaga 8kg po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja ne može imati uticaja). Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekta, itd.) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora već podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.

  • U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48h (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta. Raspored sedenja u avionu je u nadležnosti aerodromske službe čekiranja, a u autobusu se određuje kompjuterski u zavisnosti od kapaciteta i tipa istog.

    • U slučaju promene broja korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice i shodno tome i cene aranžmana po važećem cenovniku. Objavljene cene važe za građane Srbije. a za putnike koji poseduju pasoše drugih država ove cene ne mogu biti garantovane, te se rezervacija neće smatrati validnom bez potvrde hotela. Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni. a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.

  • UPOZORENJE:Mole se putnici da prilikom rezervacije, a najkasnije 10 dana pred putovanje dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu (dostaviti fotokopiju prve strane pasoša). U suprotnom svaka promena posle navedong roka podleže dodatnoj naplati od strane avio kompanije koju snose sami putnici !!!

    • Molimo sve putnike da nam dostave tačne brojeve mobilnih telefona. kako bismo bili u mogućnosti da Vas o tačnom vremenu leta odn. sastanka putnika na aerodromu „Nikola Tesla“ obavestimo i putem SMS-a 24h pred let!!! Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju 24h pred put!!!

  • FIRST i LAST MINUTE ponude

    • Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni. U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48h (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta. Raspored sedenja u avionu je u nadležnosti aerodromske službe čekiranja, a u autobusu se određuje kompjuterski u zavisnosti od kapaciteta i tipa istog. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane. U slučaju nedovoljnog broja putnika po predviđenom minimumu, na jednom od letova u seriji organizator putovanja zadržava pravo da istu seriju letova otkaže. Organizator putovanja može zahtevati povećanje ugovorene cene samo ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u kursu razmene valuta ili do promene u tarifama prevoznika (promena cene goriva, promena cene aerodromske takse, uvođenje novih taksi ili izmene postojećih) koje utiču na cenu putovanja.

  • ...

    • OPISI HOTELA SADRŽANI SU U DODATKU KOJI PRATI OVAJ CENOVNIK I SASTAVNI SU DEO PROGRAMA PUTOVANJA. Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima međunarodnog putnog osiguranja. Aranžman je rađen na bazi minimum 30 putnika po letu na redovnoj liniji, u suprotnom krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre datuma polaska.

  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS

Vrh stranice