MARMARIS AVIO 2022 (11 ili 12 dana)   (Avion)

MARMARIS I IČMELER - Na dodiru Egejskog i Sredozemnog mora, u blizini brojnih spomenika kulture, Efesa, Mileta i Pamukala (organizuju se fakultativni izleti), u prostranom zalivu koji je pod bujnom mediteranskom vegetacijom (neodoljivo podseća na Jadran), smešteni su grad Marmaris (40000 stanovnika) i obližnji turistički kompleks Ičmeler - pravi “biser” ove rivijere! Toplo more, duge peščane plaže, raznovrsne, cenom pristupačne, trgovine i zanatske radnje, dobro organizovana dnevna i noćna zabava, uz tradicionalno bogatu ugostiteljsku ponudu, učinili su ovaj kraj izuzetno popularnim za turiste iz mnogih zemalja. Posebnu čar ovim mestima daje atraktivna stara ribarska luka, u kojoj se mogu sresti brojni nautičari iz celoga sveta, čije su jahte i jedrilice pravi praznik za oči. Mini busom (dolmušom) ste povezani sa centrom grada ili plažom u svako doba dana.

ZA RANE REZERVACIJE DO 31.05.2022.

 

 

Cenovnik

PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU: AERODROMSKE TAKSE, PREVOZ, SMEŠTAJ, TRANSFER I SL.

Smeštaj

Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Cene za paket aranžmane izražene u evrima (€)
datum od - do 11.06.
21.06.
19.06.
29.06.
21.06.
02.07.
25.06.
05.07.
29.06.
10.07.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 405 405 419 405 435
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 459 459 479 465 495
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 439 439 455 439 469
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 495 495 519 499 535
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 409 439 455 439 459
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 445 475 495 475 525
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 499 525 555 529 579
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 425 435 459 449 485
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 485 495 519 509 545
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 425 435 459 449 485
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 539 555 589 579 639
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 555 555 579 555 589
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 535 555 579 569 625
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 519 519 545 519 549
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 569 589 619 589 669
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 459 485 505 489 535
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 535 559 585 559 615
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 519 575 625 599 649
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 449 505 549 535 575
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 439 439 459 449 479
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 529 555 585 559 589
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 539 539 585 599 715
Family soba (AI)
PO OSOBI 539 539 585 599 715
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 575 619 659 625 679
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 619 635 685 665 715
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 575 619 659 625 679
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 589 609 655 655 745
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 639 639 689 695 825
Family soba (AI)
PO OSOBI 639 639 689 695 825
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 735 735 785 779 899
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 1255 1275 1405 1339 1469
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1425 1445 1589 1505 1655
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 829 855 935 899 965
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 885 915 995 959 1029
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 919 949 1035 995 1069
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 999 1029 1125 1075 1155
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 605 615 659 635 685
Family soba (PP)
PO OSOBI 605 615 659 635 685
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 425 445 459 445 479
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 475 495 519 499 539
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 569 599 639 635 715
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 589 589 625 595 639
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 665 665 705 669 719
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 695 735 795 779 879
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 719 759 819 799 905
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 535 539 579 565 605
Family soba (PP)
PO OSOBI 535 539 579 565 605
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 1265 1279 1385 1289 1395
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1229 1245 1345 1255 1359
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 859 985 1055 985 1075
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 915 1059 1139 1065 1165
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 819 819 889 885 1025
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 755 895 975 909 995
datum od - do 02.07.
12.07.
05.07.
16.07.
10.07.
20.07.
12.07.
23.07.
16.07.
26.07.
20.07.
31.07.
23.07.
02.08.
26.07.
06.08.
31.07.
10.08.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 425 445 435 449 435 449 435 449 435
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 479 509 489 509 489 509 489 509 489
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 459 485 465 485 465 485 465 485 465
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 515 549 525 549 525 549 525 549 525
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 445 465 459 489 479 499 479 499 479
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 515 565 555 579 555 579 555 579 555
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 569 625 605 639 605 639 605 639 605
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 475 509 499 525 499 525 499 525 499
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 529 575 559 589 559 589 559 589 559
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 475 509 499 525 499 525 499 525 499
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 615 649 635 685 665 709 669 709 669
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 569 645 665 715 675 715 679 729 705
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 605 639 605 639 605 639 605 639 605
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 529 579 575 615 579 615 579 615 579
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 669 759 745 789 745 789 745 789 745
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 525 579 565 595 565 595 565 595 565
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 599 659 635 675 635 675 635 675 635
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 629 685 665 699 665 699 665 699 665
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 559 609 595 625 595 625 595 625 595
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 465 485 465 485 465 485 465 485 465
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 559 625 639 699 669 709 669 709 669
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 719 789 765 815 765 815 765 815 765
Family soba (AI)
PO OSOBI 719 789 765 815 765 815 765 815 765
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 655 715 685 725 685 725 685 725 685
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 675 715 715 795 799 865 809 865 809
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 655 715 685 725 685 725 685 725 685
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 719 765 719 765 719 765 725 799 779
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 819 905 875 935 875 935 875 935 875
Family soba (AI)
PO OSOBI 819 905 875 935 875 935 875 935 875
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 879 939 915 999 959 1029 959 1029 959
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 1359 1469 1445 1615 1565 1695 1565 1695 1565
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1529 1655 1609 1799 1729 1879 1729 1879 1729
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 909 1009 975 1055 985 1055 989 1075 1019
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 969 1075 1045 1129 1055 1129 1059 1145 1075
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 1005 1119 1089 1179 1099 1179 1105 1195 1125
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1085 1209 1169 1269 1179 1269 1185 1285 1205
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 649 705 679 725 685 735 699 745 699
Family soba (PP)
PO OSOBI 649 705 679 725 685 735 699 745 699
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 469 509 499 525 499 525 499 525 499
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 529 579 569 599 569 599 569 599 569
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 689 735 705 765 739 799 749 799 749
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 619 679 669 709 669 709 669 709 669
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 699 775 765 815 765 815 765 815 765
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 845 899 845 899 845 899 845 909 865
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 865 925 865 925 865 925 869 935 885
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 579 625 609 645 615 655 625 665 629
Family soba (PP)
PO OSOBI 579 625 609 645 615 655 625 665 629
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 1295 1405 1329 1455 1365 1475 1365 1475 1365
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1259 1365 1295 1415 1329 1435 1329 1435 1329
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1035 1165 1135 1219 1135 1219 1135 1219 1135
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1115 1265 1235 1329 1235 1329 1235 1329 1235
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 985 1055 985 1055 985 1055 985 1055 985
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 959 1079 1059 1135 1059 1135 1059 1135 1059
datum od - do 02.08.
13.08.
06.08.
16.08.
10.08.
21.08.
13.08.
23.08.
16.08.
27.08.
21.08.
31.08.
23.08.
03.09.
27.08.
06.09.
31.08.
11.09.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 449 435 449 435 449 429 439 415 419
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 509 489 509 489 509 485 499 475 485
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 485 465 485 465 485 465 475 449 459
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 549 525 549 525 549 519 539 505 519
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 499 479 489 465 469 439 455 439 419
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 579 555 579 539 545 489 505 485 505
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 639 605 639 595 599 539 565 535 565
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 525 499 525 499 525 499 519 479 475
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 589 559 589 559 589 555 579 535 535
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 525 499 525 499 525 499 519 479 475
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 709 669 709 669 709 649 675 615 645
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 749 709 749 709 749 659 655 569 579
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 639 605 639 605 639 599 625 575 585
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 615 579 615 569 579 519 545 519 545
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 789 745 789 745 779 675 685 609 645
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 595 565 595 549 549 489 505 485 505
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 675 635 675 619 629 559 585 559 585
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 699 665 699 665 695 639 665 619 659
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 625 595 625 595 619 569 589 555 579
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 485 465 485 465 485 465 475 449 459
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 709 669 709 669 709 635 639 565 585
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 815 765 815 765 815 765 795 725 739
Family soba (AI)
PO OSOBI 815 765 815 765 815 765 795 725 739
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 725 685 725 685 725 679 719 679 719
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 865 809 865 809 865 809 829 725 699
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 725 685 725 685 725 679 719 679 719
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 839 789 839 789 839 785 805 709 685
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 935 875 935 875 935 869 915 835 859
Family soba (AI)
PO OSOBI 935 875 935 875 935 869 915 835 859
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1029 959 1029 959 1029 925 969 875 925
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 1695 1565 1695 1565 1695 1559 1689 1559 1689
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1879 1729 1879 1729 1879 1729 1875 1725 1875
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 1095 1019 1095 1019 1069 945 985 899 959
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 1155 1075 1155 1075 1135 1005 1049 955 1025
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 1209 1125 1209 1125 1179 1045 1089 989 1065
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1295 1205 1295 1205 1269 1125 1175 1069 1149
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 745 699 745 699 745 689 719 669 699
Family soba (PP)
PO OSOBI 745 699 745 699 745 689 719 669 699
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 525 499 519 489 505 469 489 469 475
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 599 569 595 555 575 535 555 529 535
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 799 749 799 749 795 719 745 685 729
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 709 669 709 669 709 645 665 609 645
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 815 765 815 765 815 729 755 685 725
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 925 865 925 865 925 859 899 809 819
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 949 889 949 889 949 885 925 829 845
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 665 629 665 629 665 619 639 595 619
Family soba (PP)
PO OSOBI 665 629 665 629 665 619 639 595 619
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 1475 1365 1475 1365 1465 1325 1409 1289 1389
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1435 1329 1435 1329 1429 1289 1375 1255 1355
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1219 1135 1219 1135 1219 1075 1115 985 1045
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1329 1235 1329 1235 1329 1165 1205 1059 1129
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 1055 985 1055 985 1055 979 1019 899 889
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1135 1059 1135 1059 1135 1035 1085 975 1025
datum od - do 03.09.
13.09.
06.09.
17.09.
11.09.
21.09.
13.09.
24.09.
17.09.
27.09.
MARSYAS  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 405 419 395 395 369
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 459 479 455 455 425
1/2 SUPERIOR (ND)
PO OSOBI 439 455 429 429 405
1/2 SUPERIOR (PP)
PO OSOBI 495 519 489 495 459
UNVER  
1/2 standard (PP)
PO OSOBI 389 379 369 375 365
ALKAN  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 485 505 485 479 439
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 535 565 535 539 495
ALMENA  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 439 455 439 439 409
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 495 519 495 505 465
ALMENA CITY  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 439 455 439 439 409
CIHANTURK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 605 619 559 579 549
CLUB DORADO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 555 575 515 509 465
CLUB SELEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 555 575 519 519 479
GREEN PALM  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 519 535 475 465 419
HALICI  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 609 645 599 619 579
HONEYMOON BEACH HOTEL  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 485 505 485 485 449
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 559 585 559 565 519
INTERMAR  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 619 635 559 559 515
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 555 559 489 479 445
KAPMAR  
1/2 standard (ND)
PO OSOBI 439 455 439 449 435
MERT SEASIDE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 555 579 535 539 505
MUNAMAR PARK  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 689 725 655 669 615
Family soba (AI)
PO OSOBI 689 725 655 669 615
MYRA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 679 709 635 639 579
PORTOFINO  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 645 685 645 675 639
SELEN  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 679 709 635 639 579
SONNEN  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 635 665 599 609 559
CLUB MUNAMAR BEACH RESORT  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 799 845 759 779 715
Family soba (AI)
PO OSOBI 799 845 759 779 715
COSTA MARE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 839 855 759 805 755
ELITE WORLD  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 1519 1575 1369 1469 1359
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1689 1759 1535 1655 1529
EMRE  
1/2 Anex soba (AI)
PO OSOBI 899 959 869 905 825
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 955 1025 929 969 879
1/2 SSV (Bocni pogled more) (AI)
PO OSOBI 989 1065 965 1009 915
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1069 1149 1045 1095 995
FUN & SUN SMART VOXX RESORT  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 655 679 625 655 619
Family soba (PP)
PO OSOBI 655 679 625 655 619
MY DREAM  
1/2 Standard (ND)
PO OSOBI 435 419 385 389 379
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 489 475 425 435 419
PALMEA  
1/2 standard (AI)
PO OSOBI 669 675 599 615 555
PINETA CLUB  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 609 645 595 615 569
PINETA PARK DELUXE  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 685 725 669 695 639
SESIN  
1/2 Promo soba (AI)
PO OSOBI 759 805 729 755 695
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 779 825 755 779 719
VOXX IN FAMILY CLUB  
1/2 Standard (PP)
PO OSOBI 585 599 555 575 545
Family soba (PP)
PO OSOBI 585 599 555 575 545
AQUA  
1/2 Delimican pogled more (AI)
PO OSOBI 1289 1389 1289 1369 1235
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 1255 1355 1255 1335 1199
BLUE BAY PLATINUM  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 955 985 885 939 835
1/2 SV (Pogled more) (AI)
PO OSOBI 1029 1069 965 1025 905
BLUE BAY PLATINUM B-CLUB  
1/2 Standard (Club B) (AI)
PO OSOBI 819 875 819 865 759
LALILA BLUE SUITES  
1/2 Standard (AI)
PO OSOBI 939 945 809 839 775
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Avio prevoz - čarter let, na relaciji Beograd – Bodrum– Beograd.
    • Grupni autobuski transferi: aerodrom – hotel – aerodrom.
    • Smeštaj u odabranom tipu sobe, 10 ili 11 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
    • Avio takse, koje na na dan objavljivanja programa iznose ukupno oko 39.09 € (22.59 € takse aerodroma Nikola Tesla , 16,5 € taksa aerodroma u Bodrumu) i YQ taksu (aviokompanijska doplata za gorivo ) koja na dan objavljivanja programa iznosi 0 € - tako da ukupan iznos takse iznosi 39.09 € na dan objavljivanja programa. Takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta, u odnosu na ugovorenu. Tačan iznos doplata za gorivo će biti poznat najkasnije 5 dana pred polazak, a o čemu će putnici tada biti i obavešteni. Deca od 0 do 2 godine takse ne plaćaju.
    • Usluge predstavnika agencije za vreme boravka na destinaciji, troškovi organizacije putovanja
  • Nije uključeno u cenu

    • Međunarodno putno osiguranje, kao i druge vrste osiguranja.
    • Troškovi fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom
    • Individualni troškovi, ekstra hotelski troškovi.

Program putovanja

  • PROGRAM PUTOVANJA: Za polaske: 11.06, 19.06, 25.06, 02.07, 10.07, 16.07, 23.07, 31.07, 06.08, 13.08, 21.08, 27.08, 03.09, 11.09, 17.09. – 11 dana boravka – 10 noćenja

    • 1.dan: Beograd – Bodrum. Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» kod šaltera Argus Tours-a, dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Direktan čarter let za Bodrum. Posluženje u avionu. Sletanje u Bodrum, i organizovan transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje.
      2.-10. dan: Egejska regija -Doručak. Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.
      11. dan Bodrum – Beograd - Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let za Beograd. Posluženje u avionu. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
  • PROGRAM PUTOVANJA: Za polaske: 21.06, 29.06, 05.07, 12.07, 20.07, 26.07, 02.08, 10.08, 16.08, 23.08, 31.08, 06.09, 13.09. – 12 dana boravka – 11 noćenja

    • 1.dan: Beograd – Bodrum. Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» kod šaltera Argus Tours-a broj 703, dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Direktan čarter let za Bodrum. Posluženje u avionu. Sletanje u Bodrum , i organizovn transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje
      2.-11. dan: Egejska regija - Doručak. Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.
      12. dan Bodrum – Beograd - Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let za Beograd. Posluženje u avionu. Sletanje u Beograd. Kraj programa.
  • USLOVI PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
  • NAČIN PLAĆANJA:

    • Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE; VISA, MASTER i DINA kreditne kartice KOMERCIJALNE BANKE - isključivo u agenciji Argus Tours,
      ili 40% po osobi prilikom rezervacije, preostali iznos do 50% iznosa aranžmana (osim za hotele kod kojih je naveden drugi procentualni iznos) do datuma navedenog u uslovima plaćanja za rani buking, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do pune cene aranžmana u 6 jednakih mesečnih rata - čekovima građana (deponuju se prilikom rezervacije) bez kamate,
      ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana.
      U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.
      Uslovi plaćanja za rani buking:
      Obavezna uplata do 31.05.2022.
      50% od ukupne cene aranžmana za hotele: MARSYAS, UNVER, ALKAN, ALMENA, ALMENA CITY, CIHANTURK, CLUB DORADO, CLUB SELEN, GREEN PALM, HALICI, HONEYMOON, INTERMAR, KAPMAR, MERT SEA SIDE, MUNAMAR PARK, MYRA, PORTOFINO, SELEN, SONNEN, CLUB MUNAMAR BEACH, EMRE, MY DREAM, PALMEA, PINETA CLUB, PINETA PARK DE LUXE, SESIN, BLUE BAY PLATINUM, BLUE BAY PLATINUM B CLUB, LALILA BLUE SUITES, AQUA, COSTA MARE SUITE, ELITE WORLD.
      Navedeni procentualni iznos cene aranžmana mora se izmiriti do predviđenog datuma, u suprotnom prijava se automatski prebacuje na redovan program sa zaduženjem i uslovima prema važećem cenovniku.
  • OSIGURANJE:

    • Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja sa COVID-19 pokrićem (nadstandardni program osiguranja, individualna ili grupna polisa za koju je neophodan minimum od pet prijavljenih putnika), za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave boravka u R.Srbiji), po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA ADO (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd).
      Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u “Opštim uslovima za osiguranje putnika za vreme puta i boravka u inostranstvu” Triglav osiguranja ADO, koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana.
      U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP ASSISTANCE +381 11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu
      Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covida-19 se preporučuje za putovanje u inostranstvo radi Vaše sigurnosti, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • POPUSTI I DOPLATE:

    • Popusti za decu se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi!
      Deca do 2 godine imaju besplatan smeštaj u zajedničkom ležaju, NEMAJU mesto u avionu i autobusu prilkom transfera, borave GRATIS, ukoliko u programu nije drugačije određeno.
      Deca od 0-5,99 godina NEMAJU mesto u autobusu u toku transfera aerodrom-hotel-aerodrom. U smeštajnoj jedinici samo jedno dete može da koristi zajednički ležaj. Ako su dva deteta istog uzrasta prvo dete plaća cenu prvog deteta, a drugo dete plaća cenu drugog deteta iz tabele. Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj plaća punu cenu aranžmana. U nekim hotelima postoji mogućnost određenog popusta za dete koji se primenjuje u pratnji jedne punoplatežne osobe u sobi i radi se isključivo na upit!
      Prvo dete uzrasta predviđenog u tabeli (zavisno od hotela), ukoliko u programu nije drugačije odredjeno, u svim hotelima koristi zajednički ležaj. U hotelima gde postoji mogućnost smeštaja dvoje dece od 0 do 12 godina (11,99), ili 13 godina (12,99) u pratnji dve punoplatežne osobe u standardnoj sobi, oba deteta plaćaju iznos koji je naveden u tabeli programa putovanja, s tim što jedno dete ima smeštaj u pomoćnom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba, dok drugo dete ima smeštaj u zajedničkom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba.
      U hotelima koji imaju mogućnost smeštaja 3 punoplatežne (odrasle) osobe, i jednog deteta u standardnoj dvokrevetnoj sobi sa jednim pomoćnim ležajem, po pravilu dete koristi zajednički ležaj, i soba se radi na upit.
      Treća odrasla osoba se može smestiti u standardnu dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajem, u smeštajnim objektima u kojima je za istu naznačena cena, plaća iznos naveden u tabeli programa putovanja, ima smeštaj u pomoćnom ležaju, uslugu u hotelu kao punoplatežna osoba.
      Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 40-90 % od ukupne cene aranžmana i cena je naveden u tabeli programa putovanja. Jednokrevetne sobe se rade isključivo na upit.
      Doplata za korišćenje klima uređaja se vrši u agenciji prilikom rezervacije kod hotela kod kojih je uz opis naglašeno da se ista dodatno naplaćuje !
      Po ovom programu ne postoji mogućnost umanjenja za sopstveni prevoz.
  • VAŽNE NAPOMENE:

    • U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 72h (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta.
      Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
      Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
      Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel ili vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
      POŠTOVANI PUTNICI OBAVEŠTAVAMO VAS, DA SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, PROSLEĐUJU SE INO PARTNERU BEZ ODLAGANJA U PREDVIĐENIM ROKOVIMA.
      Molimo putnike da imaju u vidu da u slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika na šta organizator putovanja ne može imati uticaja.
      FIRST (RANI BUKING) i LAST MINUTE ponude - Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST (RANI BUKING) ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu na ime razlike u ceni.
      Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza, prema tački 11 Opštih uslova putovanja agencije Argus Tours. U slučaju promene broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija postojećeg ugovora i shodno tome i cene aranžmana po trenutno važećem cenovniku.
      U slučaju ranijeg napuštanja smeštaja ne postoji mogućnost bilo kakve refundacije, a prema pravilima hotela!
      Ukazujemo našim putnicima da je, u postojećim opšte poznatim okolnostima, moguće da dođe do poteškoća i privremene obustave u isporuci struje, vode, internet usluga, određene vrste roba i sl. u kojim slučajevima organizator putovanja ne može snositi odgovornost.
      Napomena za uslugu sve uključeno tzv. ALL INCLUSIVE : Navedena usluga podrazumeva tačno preciziran koncept usluga koji u većini hotela podrazumeva 3 osnovna obroka i konzumaciju lokalnih alkoholnih i bezalkoholnih pića u određenim vremenskim intervalima, i ne podrazumeva 24- časovnu konzumaciju istih ili korišćenje sadržaja hotela. Takođe skrećemo pažnju, da za hotele koji u okviru pomenute usluge daju besplatnu upotrebu ležaljki i suncobrana na plaži ili pored bazena, broj istih je ograničen na određeni procenat, a u odnosu na ukupan hotelski kapacitet kreveta, a prema zakonu Republike Turske.
      Kod transfera aerodrom-hotel - aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
      -Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora već podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.
  • OPŠTE NAPOMENE:

    • Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana. Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel (sobu), do trenutka napuštanja hotela (sobe), a prema hotelskim pravilima.
      U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 15.00 časova i napuštaju se do 12.00 časova (ili ranije u zavisnosti od vremena poletenja čarter leta) poslednjeg dana boravka. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 15.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja, koja se vrše direktno na recepciji hotela.
      Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od kojih po potrebi mogu da zatraže pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner USLAN TURIZM TAŞIMACILIK VE HAVACILIK LTD.ŞTI, GÜMÜŞSUYU, DÜNYA SAĞLIK SOK. No:3/5 TAKSIM / BEYOĞLU – ISTANBUL.
      Smeštaj u Turskoj je kategorisan po odluci lokalnih nadležnih organa. Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Napominjemo da postoji mogućnost razlike u kvalitetu smeštaja, ishrane i drugih usluga u okviru iste kategorije na destinaciji. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.
      Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
      Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Turskoj su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja.
      U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola, pravilo hotela je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što se ne smatra promenom aranžmana i što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu.
      Za razliku od naše, u ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina! Kvantitet i izbor hrane zavisi od kategorije hotela!!
      Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata.
      Navodi u opisu hotela, o sadržajima i uslugama koje pruža hotel ne podrazumevaju obavezno besplatno korišćenje istih. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost.
      Većina hotela je pokrivena Wi-Fi signalom u lobiju, ali zbog specifičnih tehničkih uslova u Republici Turskoj, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu. Hoteli zadržavaju pravo da uslugu korišćenja Wi-Fi konekcije dodatno naplaćuju, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati.
      Hoteli koji raspolažu parkingom zadržavaju pravo da uslugu korišćenja istog naplaćuju a na čiju cenu organizator ne može uticati kao ni izvršiti rezervaciju.
      Minimalni broj punoplatežnih osoba je određen brojem osnovnih ležaja u smeštajnoj jedinici. Family i large sobe, su tipovi soba koji se rade isključivo na UPIT, zbog ograničenog broja istih u hotelu.
      U većini objekata se koristi sistem solarnih ploča za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
      Po pravilu, voda iz vodovoda nije predviđena za piće, ali se ista, bez obzira na mogući drugačiji sastav, miris, ukus ili eventualni salinitet smatra hemijski i bakteriološki ispravnom za sve druge potrebe.
      Samo opisi usluga sadržani u opisima organizatora putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.
      Molimo sve putnike da imaju u vidu da destinacija koju su odabrali za svoje letovanje ima bogat noćni život, naročito u klubovima duž plaže koji su neretko i u blizini hotela, tako da je moguće prisustvo glasnije muzike i buke u večernjim (noćnim) satima na šta organizator putovanja nema uticaj.
      Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize i pandemije izazvane virusom Covid 19 može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja.
      Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote, i biće tačno poznato 24 sata pred put.
      Napominjemo putnicima da se Kurban Bajram slavi od 09.07. - 13.07.2022. te u tim periodima kao i za sve vreme trajanja praznika, a shodno striktnom poštovanju verskih običaja u islamskim zemljama, može doći do promene-opadanja u kvalitetu pružanja pojednih usluga.
  • VAŽNO:

    • Predstojeća turistička sezona, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sve dosadašnje, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, sa posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrđenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvođenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja, dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl. 11, važeći na dan zaključenja ugovora.
      Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi potvrde identiteta. Preporučujemo kupovinu putnog zdravstvenog osiguranja koje obuhvata i COVID-19 rizike, radi Vaše sigurnosti. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Takođe se može desiti da dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u nekim hotelima. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen. Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima ulaska u zemlju odredišne destinacije (kao i zemlje u tranzitu), isto tako i o uslovima napuštanja iste i povratka u Republiku Srbiju, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacije, i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen), kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • UPOZORENJE:

    • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji.
      Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče...) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti.
      U slučaju eventualne štete koju putnik učini u prevoznom sredstvu, smeštajnoj jedinici ili objektu dužan je nadoknaditi lično na licu mesta.
      Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih.
      Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
      Preporučuje se putnicima, da se o uslovima ulaska u zemlje u koje putuju i kroz koje prolaze ( epidemiološke mere, potrebna novčana sredstva za boravak, međunarodno putno osiguranje, potvrde o smeštaju, ...) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs , na sajtu Ministarstva Spoljnih Poslova Republike Srbije www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje, ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične nadležne vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju domicilne zemlje.
      U slučaju štrajka, kretanja migranata , blokade na putevima i drugih nepredviđenih okolnosti na koje organizator putovanja ne može uticati, organizator zadržava pravo promene rute putovanja kao i izmene redosleda sadržaja u programu.
      Organizator putovanja može zahtevati povećanje ugovorene cene samo ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u kursu razmene valuta ili do promene cene goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta-putna taksa koje utiču na cenu putovanja.
      U slučaju zakonske restrikcije popunjenosti sedišta prevoznog sredstva, koja se može odnositi kako na zemlje tranzita, tako i odredišne destinacije, cena aranžmana je podložna promeni.
      U slučaju uvođenja plaćanja obavezne boravišne takse ista će se plaćati na licu mesta prema tarifi i uslovima koje propišu turski nadležni organi.
      Molimo putnike da se o tačnom vremenu obavezno informišu u agenciji, dva dana pred put.
      Dozvoljena težina prtljaga 23kg po osobi (INF 10kg i sklopiva kolica do 7kg), a ručnog prtljaga 8kg po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje odredjuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja ne može imati uticaja).
  • Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u Tursku moraju imati rok važenja minimum 6 meseci od dana izlaska sa teritorije Turske. U slučaju uvođenja viza za državljane Republike Srbije, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vreme potrebnu dokumetaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obavešteni.

    • Molimo sve putnike da nam dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas o tačnom vremenu leta odnosno sastanka putnika na šalteru Argus Tours-a broj 703 na aerodromu „Nikola Tesla,“ obavestimo putem SMS-a 24 h pred let!!! Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju 24 h pred put!!!
      U slučaju nedovoljnog broja putnika , po predviđenom minimumu, na jednom od letova u seriji organizator putovanja zadržava pravo da istu seriju letova otkaže.
  • Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima medjunarodnog putnog osiguranja-Triglav osiguranje.

    • Aranžman je rađen na bazi minimum 144 putnika po avionu, u suprotnom krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre datuma polaska.
  • Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS.

Vrh stranice