FAMILY BEST BUY SPECIJALNA PONUDA

Hotel ORPHEUS PAMPOROVO****

Lokacija: Orpheus hotel je jedan od popularnijih hotela u ski resortu Pamporovo. Nalazi se u neposrednoj blizini centra, udaljen oko 300 m  od ski lift 1. 

Hotelski sadržaji: Hotel poseduje recepciju, lobi bar, restoran, dečiju sobu za igranje, bilijar, stoni tenis, bazen, masaže, sauna, đakuzi, fitnes, parno kupatilo, sef na recepciji (uz doplatu na licu mesta), WIFI internet, skijašnicu, parking (ograničenog kapaciteta).

Hotelske usluge uključene u cenu: WIFI internet, bazen, sauna, parno kupatilo, fitnes, skijašnica, organizovan transfer do ski lifta Malina prema rasporedu hotela, parking (ograničenog kapaciteta).

Smeštajne jedinice: Hotel poseduje više različitih tipova smeštajnih jedinica.

1/2 standardna soba (nerenovirana) - dvokrevetna soba strukture dva osnovna ležaja ili francuski ležaj, uz mogućost jednog pomoćnog ležaja (žičani krevet ili fotelja na rasklapanje). Pomoćni ležaj namenjen je za smeštaj jednog deteta do 12.99 god. Maksimalni broj osoba u sobi je do tri (dve odrasle osobe + jedno dete do 12.99 god ili 2 odrasle osobe).

Apartman sa jednom spavaćom sobom (A2+2) - smeštajna jedinica koja se sastoji od jedne spavaće sobe, strukture dva osnovna ležaja ili francuski ležaj i dnevnog boravka sa sofom na razvlačenje. Sofa je namenjena za dvoje dece uzrasta do 12.99 godina. Maksimalni broj osoba u sobi je do četriri (2 odrasle osobe + 2 dece do 12.99 god, 2 odrasle osobe + 1 dete do 12.99 god. ili 2 odrasle osobe).

Apartman sa jednom spavaćom sobom (A3+1) - smeštajna jedinica koja se sastoji od jedne spavaće sobe, sa tri osnovna ležaja ili sa francuskim i jednim osnovnim, i dnevnog boravka sa sofom na razvlačenje. Sofa je namenjena za  jednu odraslu osobu ili jedno dete uzrasta do 12.99 godina. Minimun za smeštaj je 3 osobe. Maksimalni broj osoba u sobi je do četriri (3 odrasle osobe + 1 dete do 12.99 god ili 4 odrasle osobe).

Sve sobe su opremljene TWC-om, TV-om, telefonom, fenom, mini barom (uz doplatu na licu mesta), WIFI konekcijom.

Usluga: Polupansion (doručak i večera - švedski sto (samoposluženje)).  U slučaju manjeg broja gostiju od predviđenog, hotel zadržava pravo promene načina posluženja po principu MENI (izbor jednog od tri ponuđena jela). 

SPECIJALNA PONUDA ZA RANE REZERVACIJE (popust uključen u cenu):
- 15% popusta za rezervacije i uplate u celosti  od 16.11. do 30.11.2022.godine
 
SPECIJALNA PONUDA ZA RANE REZERVACIJE od 01.12.2022 do 15.12.2022:
Dodatnih 10% popusta, za boravak od 7 noćenja,  uključen u cenu i važi do popune kapaciteta!!!
 
VAŽNA NAPOMENA – Raspored po sobama i spratnost se određuje na licu mesta u zavisnosti od raspoloživih kapaciteta.

Opšte napomene: Objekat je pokriven Wi-Fi signalom, ali zbog specifičnih tehničkih uslova, organizator nije u mogućnosti da garantuje konstantnu dostupnost signala i njegovu jačinu, niti da će Wi-Fi internet da bude funkcionalan i dostupan u samoj smeštajnoj jedinici. Hotel zadržava pravo da u toku zimske sezone uslugu korišćenja wifi konekcije dodatno naplaćuje, za šta organizator putovanja  ne snosi odgovornost i ne može uticati.

Važno: Za vreme trajanja pandemije COVID -19, hoteli zadržavaju pravo menjanja nekih od sadržaja ili usluga (kao i koncepta all inclusive-a) kao i njihovo prilagođavanje trenutnoj situaciji, bez prethodne najave, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, na šta organizator putovanja ne može uticati i ne snosi odgovornost.

Hotel zadržava pravo promene poslovne politike i uvođenje doplate za usluge (parking, WIFI, korišćenje skijačnice, SPA centra i slično), koje su besplatne u momentu objave cenovnika sa programom putovanja, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost i ne može uticati.

Cenovnik

Legenda kapaciteta:
  • nema podataka
  • nema kapaciteta
  • do 2 mesta ili do 2 sobe
  • više od 2 mesta ili više od 2 sobe
Cene za paket aranžmane
datum od - do 04.02.
11.02.
11.02.
18.02.
18.02.
25.02.
25.02.
04.03.
1/2 Standardna soba (PP)
PO SOBI 855 855 795 785
jednokrevetna soba 645 645 605 595
I dete 2-13 0 0 0 0
I beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 0 0
Apartman sa jednom spavacom sobom (A2+2) (PP)
PO SOBI 1279 1279 1189 1175
I dete 2-13 0 0 0 0
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 0 0 0 0
II dete 2-13 0 0 0 0
I beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 0 0
II beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 0 0
Apartman sa jednom spavaćom sobom (A3+1) (PP)
PO SOBI 1325 1325 1229 1215
dodatni krevet 205 205 195 189
I dete 2-13 0 0 0 0
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 0 0 0 0
II dete 2-13 0 0 0 0
I beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 0 0
II beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 0 0
datum od - do 04.03.
11.03.
11.03.
18.03.
18.03.
25.03.
1/2 Standardna soba (PP)
PO SOBI 665 645 -
jednokrevetna soba 505 489 -
I dete 2-13 0 0 -
I beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 -
Apartman sa jednom spavacom sobom (A2+2) (PP)
PO SOBI 995 965 -
I dete 2-13 0 0 -
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 0 0 -
II dete 2-13 0 0 -
I beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 -
II beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 -
Apartman sa jednom spavaćom sobom (A3+1) (PP)
PO SOBI 1029 999 -
dodatni krevet 165 159 -
I dete 2-13 0 0 -
I dete 2-13 (u zajedničkom ležaju) 0 0 -
II dete 2-13 0 0 -
I beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 -
II beba 0-2 (u zajedničkom ležaju) 0 0 -
Legenda tipova usluga:
  • AI - All Inclusive
  • NA - najam
  • ND - noćenje sa doručkom
  • PA - pun pansion
  • PCT - paket
  • PP - polupansion
  • UAL - Ultra All Inclusive

Napomene

  • Uključeno u cenu

    • Boravak od 8 dana / 7 noćenja sa uslugom u izabranom hotelu/ apartmanu, u izabranoj smeštajnoj jedinici, na bazi odabrane usluge
    • Asistenciju predstavnika inoagencije u slučaju potrebe na licu mesta.
  • Nije uključeno u cenu

    • Boravišna taksa. Boravišna taksa je obavezna i plaća se u agenciji u iznosu od 5 eur za odraslu osobu, za ceo period boravka i 2.5 eur za dete uzrasta od 2 do 11.99 god.
    • Prevoz
    • Ski usluge i ski pass
    • Božićna i novogodišnja večera za period boravka u terminu od 24.12. do 31.12.2022. i 31.12.2022 do 07.01.2023 ( koje su obavezne u nekim smeštajnim kapacitetima gde je definisano cenovnikom i programom putovanja)
    • Međunarodno putno osiguranje i druge pakete osiguranja
    • Usluge za koje je predviđena doplata na licu mesta
    • Individualne troškove.

Program putovanja

  • Program putovanja:

    • 1. dan – smeštaj u hotel u vreme određeno po hotelskim pravilima. Noćenje. 2. dan – 7.dan – boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Noćenje. 8. dan – napuštanje hotela do vremena određenog po hotelskim pravilima.
  • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

    • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS , na dan uplate NAČIN PLAĆANJA: Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditnih kartica INTESA BANKE ili VISA, MASTER i DINA kreditnih kartica KOMERCIJALNE BANKE - isključivo u agenciji Argus Tours, ili 40% po osobi prilikom rezervacije, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili u 4 jednake mesečne rate - čekovima građana (deponuju se prilikom rezervacije), bez kamate ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.
  • VAŽNA NAPOMENA ZA REZERVACIJE:

    • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Hotelski smestaj se radi isključivo na upit, sa odgovorom u roku od 48 sati od dana rezervacije (ne računajući subotu i nedelju). Promena datuma putovanja, promena hotela, promena broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora) kao i tipa smeštajne jedinice smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza i obavezna je korekcija postojećeg ugovora, a shodno tome i cene aranžmana po trenutno važećem cenovniku. Prva promena po već zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora već podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova. U slučaju ranijeg napuštanja smeštaja ne postoji mogućnost bilo kakve refundacije, a prema pravilima hotela. Sve rezervacije sa realizacijom u periodu od 24.12.2022 do 07.01.2023. po dobijanju potvrde, moraju u potpunosti biti isplaćene najkasnije do 30.11.2022, a u skladu sa uslovima plaćanja za RANE REZERVACIJE. OTKAZ REZERVACIJE ZA SVE SMEŠTAJNE OBJEKTE IZ PROGRAMA PODLEŽE TROŠKOVIMA OTKAZA U IZNOSU OD 50% DO 100% OD CENE ARANŽMANA BEZ OBZIRA NA DATUM OTKAZA, A PREMA UGOVOROM PREDVIĐENIM USLOVIMA HOTELA. POŠTOVANI PUTNICI OBAVEŠTAVAMO VAS, DA SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, PROSLEĐUJU SE HOTELIJERU BEZ ODLAGANJA U PREDVIĐENIM ROKOVIMA.
  • POPUSTI I DOPLATE:

    • POPUSTI ZA DECU U HOTELIMA se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi. Popusti su uračunati u jedinstvenu cenu aranžmana za dete, koja je iskazana u važećem cenovniku br. 33265. Deca definisanog uzrasta, koja cenovnikom i programom putovanja nemaju cenovno definisanu obaveznu doplatu za božićnu ili novogodišnju večeru su GRATIS, nemaju mesto u restoranu i predviđenu svečanu večeru. Jedinstvena cena aranžmana za jednokrevetnu (1/1) sobu iskazana je u važećem cenovniku br. 33265. Razervacija za 1/1 sobu radi se isključivo na upit. Treća osoba se može smestiti u dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajem u svim hotelima, u kojima je za istu naznačena cena.
  • OSIGURANJE:

    • Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja (individualna polisa) u agenciji. Putno osiguranje se preporučuje za ulazak na teritoriju stranih država, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju istih.
  • NAPOMENA ZA SMEŠTAJ:

    • Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje, noćenje sa doručkom, polupansion, pun pansion) samo prilikom rezervacije aranžmana. Programom predviđene usluge (noćenje, noćenje sa doručkom, polupansion, pun pansion ) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel, do trenutka napuštanja hotela (sobe), a prema hotelskim pravilima. U hotelima gde su doplate za božićnu ili novogodišnju večeru obavezne, posluženje večere iz osnovne usluge polupansion, pun pansion ili all inclusive se ne servira, a umanjenje za tu uslugu je uračunato u cenu aranžmana. Hoteli u Bugarskoj su kategorisani po odluci lokalnih nadležnih organa. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružaoca usluga, kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom. Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Kvantitet i izbor hrane, zavisi od kategorije hotela. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne bude u funkciji usled objektivnih okolnosti na sta organizator ne može imati uticaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola/samoposluživanja postoji mogućnost da se, usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola. Pomoćni ležaj u gotovo svim hotelima je sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje manjih dimenzija. Grejanje je u većini smeštajnih objekata centralno. U hotelima se peškiri menjaju jedan do dva puta u toku smene. U bugarskim hotelima kupatila su opremljena tušem sa slivnikom bez tuš kabine, tuš kabinom ili kadom. U većina planinskih hotela u Bugarskoj, određeni broj smeštajnih jedinica nema balkon ili terasu, te organizator ne može uticati na raspored po sobama koji vrši hotelijer na recepciji, prilikom prijave u hotel, a u skladu sa trenutnom raspoloživosti. Posebno ukazujemo na moguće posledice svetske energetske krize, te ukoliko iz tih razloga dođe do poremećaja u snabdevanju energentima (gas, restrikcije struje, nedostatak grejanja, i sl.), organizator putovanja ne može snositi odgovornost, s obzirom na to da se radi o opšte poznatim razlozima koji su van domašaja naše delatnosti. Hoteli koji poseduju besplatni parking ne mogu garantovati mesto na parkingu zbog ograničenog broja mesta. Hotelijer zadržava pravo promene poslovne politike i naplate dodatnih sadržaja (klima, WIFI, parking, korišćenje skijašnice, sef, wellness i spa i sl.), koji su prilikom objavljivanja programa putovanja bili besplatni, za šta organizator putovanja ne može preuzeti odgovornost i ne može uticati na poslovnu politiku hotelijera. Važno: Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotele. U sobe se ulazi prvoga dana boravka posle 16:00h i napuštaju se do 10:00h poslednjeg dana boravka.
  • VAŽNA NAPOMENA:

    • Predstojeća zimska, turistička sezona, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sve dosadašnje, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, sa posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrđenih od strane RS, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvođenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl. 11, važeći na dan zaključenja ugovora. Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima, ili drugim objektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Takođe se može desiti da dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u nekim hotelima. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen. S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacije,i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji nije u mogućnosti da utiče.
  • FIRST i LAST MINUTE ponude:

    • Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni.
  • VAŽNO:

    • Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta,načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, čiji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • NAPOMENA ZA VIZNI REŽIM:

    • Državljanima Srbije viza za ulazak na teritoriju republike Bugarske nije potrebna. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
  • UPOZORENJE:

    • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče...) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici, objektu ili prevoznom sredstvu dužan je troškove prouzrokovane istom nadoknaditi lično na licu mesta. Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
  • ...

    • Opisi hotela i privatnog smestaja - Pamporovo zima 2022/23 . čine sastavni deo programa putovanja. Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja agencije Argus Tours, kao i sa Opštim uslovima međunarodnog putnog osiguranja-Triglav osiguranje. Krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 7 dana pre datuma polaska. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Agencije ARGUS TOURS.

Vrh stranice